VIDEO. Deliric a mers în Romania. În Romania, o aşezare din Statele Unite. Care e legătura dintre România şi Romania? Telekom, "episod" nou din campania #netliberare.
INTERVIU. Mircea Mureşan, fondator Comic Con: „Am început în 2013 cu un buget de 30.000 de euro, iar acum îl depăşim cu mult peste 10 ori"
Grupul de publicitate Cheil Worldwide a devenit acţionar majoritar al Centrade, agenţia fondată de Radu Florescu
Lidl a lansat o nouă campanie de imagine, cu Inna şi solistul trupei The Motans. De data aceasta fără Carla's Dreams
STRATEGII. Totul despre campania NetLiberare (1). Reclamele care au schimbat radical un brand într-un an
Căţelul Dedeman renunţă la casca de protecţie într-o campanie ce atrage atenţia asupra siguranţei la locul de muncă
Trupe şi stand-up-eri de la Românii au talent şi iUmor, la un festival de muzică. BCR, pentru prima dată partener într-un festival de muzică.
Expoziţia World Press Photo, competiţia mondială de fotojurnalism, din nou în România. La Bucureşti, Timişoara şi Cluj Napoca
CAMPANIE. "Femei pe bancnote", petiţie către Mugur Isărescu. Cine ar putea apărea pe banii româneşti?
Melania Medeleanu, Personalitatea Anului la Gala IAA. Proiectul Magic Home, premiat şi la altă categorie. Matei Psatta şi Dragoş Stanca printre laureaţi
REZULTATE CAMPANIE. VIDEO. Schimb de vloggeri: Selly, la Deliric. Deliric, la Selly. Teches, la Mikey H
Farse de 1 Aprilie, în publicitate. Primul Rompetrol din spaţiu, pentru Tesla lui Musk. Şi Pepsi cu aromă de corcoduşe
STUDIU. Publicitatea online din România, în creştere. A ajuns la aproximativ 20 de milioane de euro în primul semestru din 2017
Lalique PR devine DiFine PR. Agenţia este deţinută de fosta şefă de comunicare externă a Telekom România
VIDEO. Gata cu "Puţin, foarte puţin!". Leroy Merlin, slogan nou şi campanie nouă semnată de Ogilvy România
Premiile de Excelenţa IAA a lansat înscrierile. Ce se schimbă în acest an structura de acordare a premiilor?