COMUNICAT. Lansarea noii colecţii primăvară – vară Jenny Fairy a fost momentul perfect pentru a fi mai aproape de consumatorii CCC printr-o altă abordare care să genereze rezultate şi factorul WOW.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Timp de trei zile, Mara Mura de la Ateneu s-a transformat într-un spaţiu Jenny Fairy, bucureştenii bucurându-se de o experienţă unică.
Aceştia au descoperit noua colecţie de încălţăminte şi accesorii, au primit vouchere cu reduceri, au aflat noutăţi despre brand din revista „Bonjour Jenny Fairy”, s-au relaxat într-un decor instagramabil, iar prăjiturile personalizate şi ciocolata de casă realizate de Mara Mura au creat mixul perfect pentru a testa produsele Jenny Fairy..
„Un pop up în stil franţuzesc, o provocare vizuală, un display complex de colecţie – proiectul Jenny Fairy x Mara Mura poate fi descris în numeroase moduri.
Într-o piaţă suprasaturată şi fragmentată, activarea offline Jenny Fairy dedicată bucureştenilor a fost soluţia perfectă care să integreze neintruziv produsele colecţiei, promovarea mesajelor cheie ale brandului, conversia de noi membri la Clubul CCC şi brand awareness.
Am optat pentru o activare neobişnuită, publică, captivantă şi interactivă, în detrimentul unui eveniment privat, care a reuşit să „răsune” în Bucureşti”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist, RAN Communication.
Forţa unui brand stă în capacitatea lui de a atrage consumatorii, iar CCC prin toate acţiunile pe care le desfăşoară a avut şi are în vedere să abordeze clienţii diferit, să schimbe percepţii, să interacţioneze cu aceştia şi să creeze o experienţă de brand memorabilă şi uşor de amplificat în social media.
Cei prezenţi la pop-up-ul Jenny Fairy au trecut cu brio de outfit check-ul lui Georgescu, TikTokerul fenomen care obţine interviuri cu cei mai faimoşi artişti internaţionali. Laura Maier şi Sabina Teodora, influenţatoarele cu sute de mii de urmăritori pe platforma generaţiei Z, sunt cele care au răspuns întrebărilor fulger ale acestuia, în două videoclipuri care au devenit deja virale.
Decorul tipic franţuzesc a fost un motiv în plus pentru a-i provoca pe vizitatori să participe la concursul Jenny Fairy, valabil până pe 31 mai, pentru şansa de a câştiga o excursie fabuloasă la Paris, purtând toate accesoriile favorite din colecţie. Genţile tip bijuterie şi sandalele cu toc transparent, alături de restul accesoriilor în culori pastelate, de sezon, au putut fi descoperite într-un display unic, în vitrina Mara Mura.
„Am dezvoltat împreună cu CCC acest takeover, integrat, de la concept, identitate vizuală, implementare, până la colaborări şi promovarea online multi-channel. A fost un proiect cu multe provocări însă perfect implementat şi care a avut rezultate peste aşteptări – aproximativ 900 de vizitatori în cele trei zile, peste 100 de creatori de conţinut din mediul online care au amplificat proiectul, sute de materiale în social media şi reacţiile extrem de entuziaste din partea celor care s-au oprit la pop up-ul Jenny Fairy x Mara Mura.
Ne-am dorit să creăm emoţii şi experienţe spectaculoase şi am reuşit,” a completat Anca Marcu, Deputy Managing Partner RAN Communication.
RAN Communication este o agenţie independentă de comunicare fondată în 2012 şi oferă servicii integrate de comunicare.
RAN Communication înseamnă o cultura dinamică şi pozitivă, având o echipă de profesionişti inventivi, dedicaţi şi cu simţul umorului.
Viziunea RAN Communication este să creeze plus-valoare pentru clienţii săi, conectând brandurile cu consumatorii într-un mod creativ şi relevant.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]