ACTUALIZARE: Răzvan Căpănescu, directorul de creaţie al agenţiei de publicitate Publicis, care s-a ocupat de promoţie, explică pentru paginademedia.ro: "Noi am mizat pe ceva inovativ, din punct de vedere al agenţiei. Este o imperfecţiune care a intervenit în procesul de producţie, în sensul că nu s-a reuşit încriptarea până la capăt". Declaraţiile pe larg, la finalul articolului.
Publicitate
Andreea Marin şi Ştefan Bănică dansează pasional de zeci de ori în fiecare seară în reclama Carrefour, pentru a ne îmbia să punem “cuponul surpriză” pe lumina roşie de pe ecran. Doar aşa se poate citi mesajul ascuns. “Aplică cuponul pe lumina roşie ce apare la TV şi află dacă ai câştigat”, scrie chiar pe spatele cartonaşului.
Cupoanele primite de la casele Carrefour de către clienţii magazinului nu ascund însă nicio surpriză. Fără prea mare efort, aşa cum se vede în imaginile de mai jos, mesajul iese în evidenţă (“Încearcă şi un alt cartonaş”, în cazul de faţă).
În această situaţie, se pun câteva probleme:
- Unde este surpriza? De ce să aştepţi „lumina roşie de pe ecran”, din moment ce poţi citi mesajul direct la casă în palmă?
- Cum se poate verifica dacă vânzătoarea pune deoparte sau nu bonurile câştigătoare?
- Au verificat cei de la Carrefour, la începutul promoţiei, dacă bonurile au mesajul bine ascuns?
Textul se poate citi şi mai uşor pe orice fundal roşu, în imaginea de mai jos coperta unei cărţi.
Paginademedia.ro a trimis câteva întrebări către Carrefour, dar nu a primit răspunsurile până la redactarea acestui articol.
Răzvan Căpănescu, directorul de creaţie al agenţiei de publicitate Publicis, care s-a ocupat de promoţie, a explicat situaţia pentru paginademedia.ro:
"Noi am mizat pe ceva inovativ, din punct de vedere al agenţiei. Este o imperfecţiune care a intervenit în procesul de producţie, în sensul că nu s-a reuşit încriptarea până la capăt".
"Se mai întâmplă, dar nu afectează în niciun fel şansele de câştig."
Când a observat că se pot citi uşor mesajele?
"După prima săptămână, când am văzut o sesizare trimisă către senatorul Iulian Urban. Am verificat şi am observat că se pot citi pe orice fundal roşu."
Potrivit lui Căpănescu, promoţia nu a fost influenţată.
"Clientul şi-a luat măsuri de precauţie, respectiv au tratat cupoanele ca pe bonurile de valoare. Au fost trimise la case numerotate, prinse în elastice, după ce au fost amestecate în prezenţa unui notar."
"Vânzătoarele nu pot schimba ordinea cupoanelor. Totodată, sunt supravegheate cu camere video."
Spotul Carrefour:
[flashvideo filename=video/carfur.flv /]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii