Bărbaţii merită o zi a lor, spune reclama pentru Ziua bărbatului. Clar! Numai că manifestul bărbaţilor, susţinut de Bergenbier, are în spate ...o femeie.
Imnul bărbaţilor, lansat de curând, a fost scris de Irina Becher, copywriter la agenţia Leo Burnett. Înainte de a afla de ce trag fetele frâiele până şi la Ziua bărbatului, iată Imnul:
[flashvideo filename=video/Bergenbier.flv /]
"Ce vor femeile" (ţineţi minte filmul cu Mel Gibson?), dar varianta inversă. Cam aşa explică Leo Burnett cum de a ajuns Imnul bărbaţilor pe mâna femeilor.
Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett:
“Arţii noştri băieţi fac layouturi şi campanii la tampoane, copywriteritele femei – Irina şi Carmen (Tiderle), care este şi Creative Director – susţin din umbră barbaţii cu toate forţele lor, de 5 ani încoace, la muncă şi în viaţa personală. Nu e minunată publicitatea şi din punctul acesta de vedere? Că putem fi creativi şi empatici, că putem să ne identificăm cu consumatorii şi să construim branduri de succes cu ajutorul insighturilor fără să ne punem problema dacă avem acelaşi sex cu aceştia?”
Imnul promovează Ziua bărbatului – 5 mai. Versurile Irinei Becher au fost puse pe muzica unui alt imn, cel al Naţionalei, scris de Mihai Pocorschi la începutul anilor 90.
Echipa de campanie:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roCreaţie: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Irina Becher, Dinu Gojan, Virgiliu Andone
Client service: Petronela Ionescu, Angela Teodorescu, Anamaria Osaceanu
Producţie: Răzvan Giurcăneanu
Strategie: Victor Stroe.
Comentarii