Agenţia de relaţii publice The Practice, parte a Leo Burnett Group, a câştigat aseară primul Leu la Cannes Lions, cel mai important festival de comunicare din lume.
Campania pufuleţilor Gusto (client Pheonix) a câştigat Silver Lion în secţiunea PR Lions,categoria “Best Launch or Re-launch”. Premiul obţinut de agenţia The Practice marchează prima victorie a industriei româneşti de PR la această competiţie.
Ce a mai câştigat România la Cannes Lions, de-a lungul timpului?
Acesta este cel de-al patrulea trofeu pe care România îl câştigă la Cannes Lions, după 1 Silver Lion (Starcom România, 2007) şi 2 Bronze Lion (GMP, 2007 şi Leo Burnett, 2009).
Din palmaresul campania de lansare a pufuleţilor Gusto se mai află un trofeu de aur la SABRE Awards 2010 pentru Europa de Est şi Golden Award for Excellence în categoria Marketing PR, la Romanian PR Award 2009 .
Rezumatul campaniei poate fi consultat aici.
Carmen Andronache
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii