Frunza folosită în mult discutatul logo al României nu este un simbol original. Simbolul este identic cu un alt logo, folosit pentru un site englezesc, un proiect de autobuze ecologice. Sursa de inspiraţie a fost publicată pe blogul piticu.ro. Iată logo-ul României şi cel al site-ului changetransport:
Mai mult, frunza folosită de brandul turistic al României este prezentă, în aceeaşi formă, într-o cunoscută bază de imagini, Shutterstock. Iată alte ipostaze ale frunzei, via Piticu.ro:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Elena Udrea – al doilea brand. Ratat, pe
http://taxapenonvaloareaadaugata.blogspot.com
Si stiti care e problema? Tone de publicitari, printre care ma numar si eu, ne gandim zilnic sa plecam din tara spre taramurile alea indepartate unde vin ministrii din tarile lumii a treia si dau 900.000 de Euro pt. taiat frunze la caini. Acolo unde Udrea face mecenat, doar doar i-o inalta cineva o statuie, ca la asa bugete le salveaza economiile nationale. Cand noi, aia de muncim cate o luna la o identitate vizuala pe o nouazecimiime din bugetul ministresei stam ca prostii si visam la Wolda, Cannes si la alte balarii. Aici e tara brandingului uber-bugetat, baieti; ce rost mai are sa ne relocam cand avem fish-trees si gradini intercarpatice unde stau cainii cu zerouri in coada gata sa ne linga ranile produse de celebra criza, care pare-se ca a trecut ca o ploaie de vara. Truly a land of choice.
ORICUM E CHEAR URAT, e de tot rasul sincer!! 890.000 De euro? Ba , cereti banii inapoi!
cat misto o sa se mai faca pe frunza asta cand o sa inceapa noul sezon divertis..
Cat ziceai ca ne costa asta?