OMD a câştigat, în urma unei licitaţii (pitch) contul de media al MOL, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa carburanţilor din România. Publicis şi Publicis Events se vor ocupa de crearea şi organizarea de evenimente pentru compania Hewlett-Packard. Iar agenţiile Lowe & Partners, Lowe PR şi Brand Connection vor gestiona strategia de comunicare a unuia dintre cele mai mari grupuri hotelier din România. Detalii în continuare.
- OMD se ocupă de serviciile de media ale companiei petroliere începând cu 25 iunie 2010. Anterior, contul de media al MOL a fost gestionat de Initiative Media.
- Publicis şi Publicis Events au câştigat contul de evenimente al companiei Hewlett-Packard, în urma unui pitch, care s-a desfăşurat în luna mai. Anterior acestei licitaţii, Publicis România deţinea contul local al diviziei PSG (Personal Systems Group) în ceea ce priveşte creaţia BTL.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roLowe & Partners, Lowe PR şi Brand Connection vor orchestra comunicarea tuturor hotelurilor din grupul Ana Hotels: Sport, Poiana şi Bradul din Poiana Braşov, Europa şi Astoria din Eforie Nord şi Crowne Plaza.
Trimite un comentariu