Guillaume-Ulrich Chifflot (foto) şeful creaţiei şi vicepreşedintele agenţiei Leo Burnett din Franţa este preşedintele juriului la festivalul de publicitate ADOR 2010, competiţie ce premiază gândirea strategică şi creativă pe toate mediile.
Lucrarile mai pot fi înscrise în concurs până pe data de 3 septembrie, costul fiind de 800 de lei/lucrare. Membrii UAPR şi IAA beneficiază de o reducere de 10%.
Una dintre noutăţile ADOR 2010 este faptul că lucrările câştigătoare în acest an în categoriile Magazine and Newspaper Print şi OOH vor putea fi înscrise gratuit la AdPrint 2011.
Iată care sunt ceilalti membri ai juriului:
- Armin Jochum – Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania
- Dave Bedwood – Creative Partner Lean Mean Fighting Machine, Marea Britanie
- Leandro Raposo – General Creative Director, McCann Erickson Madrid, Spania
- Pietro Maestri – Executive Creative Director, JWT Milan, Italia.
Juriul va evalua toate lucrările înscrise în competiţia ADOR în perioada 13-24 septembrie 2010.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu