Skip to main content

Tarom descoperă sensul vieţii: “Plecăm de aici ca să ajungem acolo”

 

Ne naştem călători. Plecăm de aici ca să ajungem acolo”. Aşa începe reclama pentru Tarom, care anunţă alianţa cu Sky Team. Un spot de imagine, centrat pe “destinaţie” realizat de agenţia Ogilvy. O reclamă cu un început aproape filozofic şi cu un final aproape rotund: “Tarom şi Sky Team – ca să fii cineva, trebuie să ajungi undeva”.

Publicitate

Despre campanie:

  • Este prima campanie de imagine din istoria Tarom.
  • Campania a fost realizată pe baza studiilor de cercetare calitativă şi cantitativă asupra imaginii brandului Tarom în rândul consumatorilor din România, studii care au relevat punctele tari, punctele slabe şi oportunităţile brandului Tarom la nivel local.
  • Cercetarea arată că marca Tarom este percepută ca o linie aeriană cu tradiţie, companie de încredere, curse la ore convenabile, brand familiar. Totuşi, este perceput ca un brand învechit.
  • Campania durează până la 25 decembrie şi va cuprinde: spot TV, machete de presă, spot radio, campanie interactivă, outdoor şi indoor, proiect special în cinema şi campanie de relaţii publice.
  • Loredana Caradimu, Unit Business Director Ogilvy, despre conceptul campaniei:

„Întreaga campanie se leagă de ideea că, oricât de importantă ar fi călătoria, doar la destinaţie aflăm cine suntem cu adevărat - drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte. Trăim într-o lume în care suntem definiţi mai degrabă de sume de bani şi vrem să schimbăm asta. Vrem să spunem că fiecare dintre noi e o sumă de călătorii, de experienţe, de gânduri şi de trăiri, că a fi nu înseamnă a avea, că destinul fiecărui om este de fapt o sumă de destinaţii.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ion de la raion Ion de la raion
    Copywirtingul evident sucks-nu numai ca nu e scris de cineva high, dar evident ca personajul respectiv e ratat din punctul asta de vedere. Cat despre campania TAROM - bani aruncati pe geam. Ne culcam seara ca sa ne trezim dimineata, la fel de prosti ca aseara.
  • eduard eduard
    -au dat bani grei probabil ptr un asemenea spot…Companiile astea de publicitate sunt umflate cu pompa, cer doar bani ca sa scoata niste ineptii pe care le vand cu titlu de mare reclama. Tot la fel de bine puteau sa spuna: Ne culcam seara ca sa ne trezim dimineata…mama, cat de tare, nu-i asa? sau Traversez strada ca sa ajung pe partea cealalta! Profund, nu? Asta e ca in chestia cu Picasso. Spre sfarsitul vietii, cand omul nu mai era in totalitate cu mintea acasa, mazgalea pe plansa 3-4 linii aruncate aiurea acolo iar cei cu bani se aruncau sa cumpere tabloul doar ca era semnat de marele Picasso.
  • Adin Adin
    "plecam de-aici ca sa ajungem acolo ca sa plecam din nou"?! destinatia ne defineste??? ca sa fii cineva trebuie sa ajungi undeva? WTF?? ce copywiter e asta? cat de high era cand a scris?
    astea mergeau in alt context, nu pe un spot corporate care anunta intrarea intr-o alinanta
    tin minte noptile petrecute in agentie, cu echipa de research si strategie, oameni profi care analizau fiecare cuvant de mii de ori. aici parca sunt puse cu furca. fiecare sintagma in sine e ok, se vrea "profunda", dar in context...

Trimite un comentariu

sus