“Ne naştem călători. Plecăm de aici ca să ajungem acolo”. Aşa începe reclama pentru Tarom, care anunţă alianţa cu Sky Team. Un spot de imagine, centrat pe “destinaţie” realizat de agenţia Ogilvy. O reclamă cu un început aproape filozofic şi cu un final aproape rotund: “Tarom şi Sky Team – ca să fii cineva, trebuie să ajungi undeva”.
Despre campanie:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
- Este prima campanie de imagine din istoria Tarom.
- Campania a fost realizată pe baza studiilor de cercetare calitativă şi cantitativă asupra imaginii brandului Tarom în rândul consumatorilor din România, studii care au relevat punctele tari, punctele slabe şi oportunităţile brandului Tarom la nivel local.
- Cercetarea arată că marca Tarom este percepută ca o linie aeriană cu tradiţie, companie de încredere, curse la ore convenabile, brand familiar. Totuşi, este perceput ca un brand învechit.
- Campania durează până la 25 decembrie şi va cuprinde: spot TV, machete de presă, spot radio, campanie interactivă, outdoor şi indoor, proiect special în cinema şi campanie de relaţii publice.
- Loredana Caradimu, Unit Business Director Ogilvy, despre conceptul campaniei:
„Întreaga campanie se leagă de ideea că, oricât de importantă ar fi călătoria, doar la destinaţie aflăm cine suntem cu adevărat - drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte. Trăim într-o lume în care suntem definiţi mai degrabă de sume de bani şi vrem să schimbăm asta. Vrem să spunem că fiecare dintre noi e o sumă de călătorii, de experienţe, de gânduri şi de trăiri, că a fi nu înseamnă a avea, că destinul fiecărui om este de fapt o sumă de destinaţii.”
Comentarii
astea mergeau in alt context, nu pe un spot corporate care anunta intrarea intr-o alinanta
tin minte noptile petrecute in agentie, cu echipa de research si strategie, oameni profi care analizau fiecare cuvant de mii de ori. aici parca sunt puse cu furca. fiecare sintagma in sine e ok, se vrea "profunda", dar in context...