Zuzu are o nouă reclamă. Un spot care schimbă total strategia de comunicare. Marca “nebunatică” este acum “Laptele care te deşteaptă de dimineaţă.” Până acum Zuzu îţi trezea latura “jucăuşă” (Eşti Zuzu?). Prin noua reclamă, uşor misogină, ca pentru bere, capătă valenţe de cafea.
SCRIPT: Ea se trezeşte de dimineaţă. Bea puţin Zuzu. Ia şi el o gură. El vrea să iasă în oraş cu prietenii. Ea se revoltă (e ziua ei!). "Ies în oraş să-ţi cumpăr un cadou!", găseşte el explicaţia pentru femeia încă adormită.
Lansează Zuzu şi o bere? Ei bine, nu. Dar ce? “Te deşteaptă de dimineaţă!”, spune sloganul. Deci cafea. Nici pe departe. Zuzu este acelaşi lapte (“nebunatic” pe vremuri) dar are acum "miros" de cafea şi o reclamă care aduce a bere.
De ce a schimbat Zuzu macazu’? Înainte de explicaţii, iată reclama:
Liviu David, de la Next Advertising, explică pentru paginademedia.ro ce a stat în spatele schimbării de strategie în comunicare:
"S-a dorit o depărtare a mărcii Zuzu de ideea de nebunii, de imaginea de brand nebunatic."
"Din testările făcute a rezultat că Zuzu are o imagine bună, dar este perceput ca un brand puţin neserios. Tot din teste a rezultat şi insightul de la care a plecat reclama: dacă bei lapte rece dimineaţa te trezeşti.
Prin execuţie, noi am încercat să ne ţinem departe de clişee şi să construim situaţii simple şi plauzibile."
Laptele îl trezeşte pe el, care găseşte o explicaţie, dar ce efect are asupra ei, dacă ea înghite minciuna? Pe ea nu o trezeşte? E un lapte pentru bărbaţi?
Liviu David:
"Laptele o trezeşte întâi pe ea, care îşi aduce aminte că este ziua ei. La sfârşit, după explicaţia lui, am lăsat în aer finalul. Nu ştim dacă a acceptat sau nu ce a zis el."
Marca Zuzu a fost lansată în urmă cu aproximativ cinci ani. “Naşul” a fost compania de branding Brandient (responsabilă şi de un alt brand al Albalact – Fulga).
Platforma de comunicare a pus accent pe o imagine “nebunatică” a brandului (dată fiind şi conotaţia cuvântului Zuzu în Ardeal).
beam zuzu inainte sa vad reclama aceasta si deci nu reclama m-a determinat
reclama doar m-a amuzat