Mecanicii din Ateliere mai mult sau mai puţin cunoscute petrec la întâlnirea anuală în două spoturi virale pentru Efix lansate de agenţia Odyssey în urmă cu câteva zile.
În cel de-al doilea spot, trupa Los Injectores încinge un hiphop de atelier la injectoare.
“Sunt campanii cu buget redus”, explică Valentin Suciu, director de creaţie la Odyssey.
Spoturile virale vin după o altă execuţie pe aceeaşi temă, care a şi câştigat la Internetics.
Valentin Suciu:
“Continuă ideea din prima campanie: curăţă injectoarele de poţi să cânţi la ele. Dacă foloseşti carburantul, nu mai e nevoie să ajungi în service”
Spotul premiat:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Acestea pleaca din orizontul folosit de multe ori de spoturile la bauturile alcoolice insa aici universul muncitoresc picura stropi de ulei de ungere pentru suflet si raspandeste un umor livresc.