Claudiu Dobriţă este, din această lună, noul director de creaţie al agenţie de publicitate Draftcb.
Înainte să se alăture echipei Draftfcb, el a lucrat, timp de cinci ani de zile, ca director de creaţie, pentru Grey Bucureşti.
Despre parcursul profesional al lui Claudiu Dobriţă:
- A inceput să lucreze în publicitate, în 2004, la Leo Burnett, a continuat din 2006 ca Senior Copywriter la Grey.
- În 2007 a devenit director de creaţie al agenţiei Grey şi a început să “colecţioneze” premii si nominalizări la diferite festivaluri: Golden Drum, Ad’OR, AdPrint, Effies, EuroEffies, Eurobest, EACA Care Awards şi Cannes Lions.
- În 2008 şi 2009 a fost numit membru al juriului în 3 festivaluri importante: The New York Festivals, Golden Drum şi Eurobest.
- În ultimii 3 ani a fost speaker la Golden Drum Creative Academy şi trainer la Şcoala Alternativă pentru Gândire Creativă (scoala deschisa sub auspiciile Cannes Lions in Romania), unde preda “Ideas Management”.
Despre Draftfcb:
- Draftfcb s-a nascut, în 2006, prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agenţii de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) şi DRAFT.
- Draftfcb face parte din unul dintre cele mai mai grupuri de comunicare din lume, Interpublic Group. În Romania, Foote Cone & Belding (FCB) are peste 10 ani de activitate.
- Printre clientii Draftfcb în România: Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Brown Forman (Jack Daniel’s), JTI (Camel, Glamour, Sobranie), Kika, Kraft (Oreo, Tuc), Lavazza, Philips, SC Johnson Wax (Duck Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Autan, OFF!), SCA Hygene (Zewa), Ursus Breweries (Redd’s) şi Vodafone.
Trimite un comentariu