Festivalul de publicitate ADOR se închide, în octombrie, cu o ediţie specială. Numele ediţiei trimite la finalul competiţiei: "10 ani de creativitate românească, bye ADOR".
Contactaţi de paginademedia.ro, reprezentanţii organizatorilor au spus că anul viitor vor lansa un nou proiect dedicat industriei de publicitate.
În această ultimă ediţie, specială, vor fi premiate cele mai bune lucrări create din 2002 şi până în prezent.
La festival vor putea participa lucrări care au rulat în perioada 2002 -2011, pe teritoriul României. Înscrierile în competiţie se pot face în lunile august şi septembrie, iar câştigătorii vor fi anunţati în cadrul evenimentului aniversar din luna octombrie.
Toate lucrările înscrise în competiţie vor fi incluse într-o arhivă şi vor putea fi consultate - începand cu octombrie 2011 pe site-ul www.ador.ro, dar şi într-un volum dedicat publicităţii româneşti din ultimii zece ani.
Categoriile competiţiei sunt:
- TV
- Radio
- Outdoor
- Online
- Campanii Integrate
Fiecare dintre aceste categorii va conţine câte 10 secţiuni de produse şi servicii. La finalul competiţiei, vor fi desemnaţi câştigătorii fiecărei secţiuni şi categorii de concurs şi vor fi acordate premiile Best of 2011.
Vor fi de asemenea oferite distincţii speciale advertiserilor ce s-au remarcat în ultimii zece ani prin susţinerea creativităţii din publicitatea românească.
Evenimentul 10 ani de creativitate românească, bye ADOR este organizat de The Institute şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu