Agenţiile Lowe&Partners şi Initiative comunică integrat lansarea Staropramen, cel mai recent brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.
[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=ee3--EI3UGw[/youtube]
Campania va debuta pe 29 iulie printr-o serie de evenimente dezvoltate de Lowe&Partners. Caravana va începe în Bucureşti şi va continua în: Timişoara, Cluj, Braşov şi Iaşi.
Cum se vor desfăşura evenimentele de lansare?
"Participanţii la evenimente vor fi întâmpinaţi de acordurile muzicii ceheşti tradiţionale şi vor primi la intrarea pe teritoriul Staropramen, un cort de peste 200 de metri pătraţi, un “permis de liberă trecere” pentru cele trei zile în care caravana va poposi în oraşul lor.
O imagine panoramică cu privelişti din Praga, statui vii, teatru de stradă, caricaturişti şi un poştaş care va împărţi vederi timbrate pe care consumatorii le pot completa „din teritoriul praghez Staropramen” şi trimite direct către cei dragi, vor face parte din atmosfera de sărbătoare", se arată în comunicatul de presă care anunţă lansarea berii.
Strategia de media a fost dezvoltată şi implementată de Initiative, agenţie care în urma unei licitaţii organizate la începutul anului derulează campanii media pentru toate brandurile Bergenbier S.A.
Lowe&Partners gestionează contul de creaţie al Staropramen din luna aprilie, după ce la sfârşitul anului trecut a câştigat conturile Beck’s şi Stella Artois.
Sursa foto: Wikipedia
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii