Agenţia Lowe & Partners l-a numit pe Mircea Sebe în poziţia de director al diviziei de BTL, recent denumită Lowe Vibe.
Divizia de BTL a agenţiei Lowe&Partnes trece în prezent printr-un proces de extindere şi consolidare dictată de “nevoile pieţei”, BTL-ul devenind o opţiune tot mai prezentă în mixul de marketing al clienţilor, după cum apreciază Lowe & Partners.
Ce schimbări aduce extinderea diviziei de BTL?
“Un prim pas va fi consolidarea echipei, atât în zona de execuţie, dar şi în zona de strategie şi prin integrarea la nivel strategic a activităţilor de BTL în mixul global de discipline ale grupului”, explică oficialii agenţiei.
Cine este Mircea Sebe?
Mircea Sebe are o exeperienţă de peste 12 ani în comunicare şi o expertiză solidă în activări 360 / trade, shopper, marketing experienţial şi promoţional.
A lucrat pentru conturi precum Unilever, Heineken, Coca-Cola, Beiersdorf, BAT, ING, PPD (Diageo). El va avea un rol cheie în dezvoltarea resurselor de BTL ale agenţiei.
Despre Lowe & Partners România
- În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer sau Crucea Roşie Română.
- Lowe este o companie americană cu sediul central la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din intreaga lume.
- Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive şi Medic One.
Trimite un comentariu