Agenţia de comunicare GolinHarris, parte a grupului Lowe, a lansat un nou model de business, numit g4, ce presupune construirea agenţiei în jurul a patru comunităţi de specialişti şi se bazează pe aptitudini şi performanţă.
Mai exact, fiecare angajat al GolinHarris a fost testat şi, în funcţie de rezultat, a fost încadrat într-una dintre cele patru grupuri de competenţă: strategi, creatori, conectori şi catalişti.
Ce înseamnă fiecare grup, în continuare:
Modelul g4 combină într-o singură entitate 4 arii de expertiză:
- Strategii sunt analiştii care înţeleg evenimentele şi forţele ce au impact asupra viitorului şi a business-ului clienţilor.
- Creatorii sunt gânditorii îndrăzneţi, care au acest talent de a genera întotdeauna alte şi alte idei inovatoare, care fac diferenţa.
- Conectorii sunt experţi în relaţionare, care conectează diversele tipuri de audienţe, din ce în ce mai fragmentate, mai specializate.
- Cataliştii sunt adevăraţi agenţi ai schimbării, care dirijează implementarea integrată, holistică a campaniilor. Ei coordonează toate microdisciplinele, interacţionează cu celelalte trei comunităţi de specialişti şi descoperă oportunităţi.
Hortensia Năstase, GolinHarris:
“Ne-am despărţit de modelul agenţiei tradiţionale, generaliste. Am înlocuit ierarhiile formale cu echipe de hiperspecialişti. Nu mai suntem executives şi accounts, suntem ceea ce ştim să facem cel mai bine: suntem Strategi, Creatori, Catalişti sau Conectori, în funcţie de zona de excelenţă a fiecăruia”.
Modelul g4 lansat astăzi de GolinHarris Bucureşti a fost creat la nivel global anul şi este deja implementat în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia.
Matt Neale, preşedinte International GolinHarris:
“Rolul fiecărui om este practic dictat de înclinaţiile sale native. Modelul g4 înseamnă dacă vreţi “o diviziune a talentelor”. Ceea ce ne propunem este o dezvoltare holistică şi transformarea PR-ului într-un agregator”.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Pe Bune.
Serios????
Adica ati dat drumul comentariului lui aidan ???? Really???
Si al meu sta la dospit pentru ca va cautati sursele???
Revolutia lu' peste prajit in HR ... cand insusi autorul teoriei rolurilor admitea (prin anii '60) ca fiecare membru al unui grup tinde sa-l sape si sa-l inlocuiasca pe cel dintr-o pozitie mai dezirabila. Erau concluzii care coroborau rezultate ale unor experimente incepute pe antropoide mari (maimute care seamana cu managerii de HR de pe la noi) si observatii din campusuri universitare in America acelor ani. Nu va dau si bibliografia, dar parerea mea e formata. Gollin Harris si-a luat o mare plasa. Daca vreti, o publicati, daca nu, nu. Astfel de abordari simpliste, pe patru paliere de comportament, nu reflecta complexitatea comportamentelor umane. Chiar si apa are structuri moleculare perfect simetrice si poate imita structuri cristaline asemeni diamantului, insa durata de stabilitate a acestora nici macar nu are unitate de masura in timp. La oameni schimbarile sunt observabile, iar dinamica grupurilor lenta. Dar pana la urma orice organigrama construita astfel o sa se intoarca sa te muste de cur. Mai ales daca nu accepti criticile.....