Să fii medium în secolul XXI este mai uşor ca niciodată. Asta o dovedeşte o nouă campanie realizată de o instituţie financiară din Belgia, care a vrut să atragă atenţia asupra fraudelor ce pot fi făcute pe internet printr-o campanie inedită.
Realizatorii campaniei l-au luat pe „mediumul” Dave, l-au aşezat într-un cort uriaş şi au început să invite oameni de pe stradă pentru a le ghici viitorul. Dar, înainte de asta, mediumul a vrut să demonstreze că ştie „meserie” şi a început să le spună clienţilor diverse amănunte ce păreau ştiute numai de ei: numele celor mai buni prieteni, ţara din care provin, cât au cheltuit pe haine sau chiar contul bancar.
La final, surpriză. Dave dezvăluie şi secretul din spatele „harului” său: o întreagă echipă de hakeri care căutau pe internet informaţii despre clienţii săi.
Mesajul de final al campaniei: Toată viaţa ta este online. Iar informaţiile ar putea fi folosite împotriva ta. Fii vigilent!
Filmul a devenit viral în doar o săptămână. A a avut peste patru milioane de vizualizări pe YouTube şi a fost distribuit pe Facebook de peste 400.000 de ori.
Frauda pe internet
[pgvideo youtube|F7pYHN9iC9I|2012/09/reclama-bruxelles.jpg|
Campanie fraudă pe internet /]
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii