Mihaela Rădulescu a fost aleasă de Danone să promoveze brandul de iaurt Activia, pe parcursul acestui an. Campania "2014, anul schimbarii in bine" a fost lansată printr-un spot de "teasing" în care vedeta le întreabă pe telespectatoare "Eşti pregătită să faci o schimbare?".
Campania Activia acoperă aproape toate mediile de comunicare, de la spoturi TV, reclame OOH, promovare online şi până la evenimente de PR. În toate acestea va fi prezentă imaginea Mihaelei Rădulescu.
http://www.youtube.com/watch?v=QJerRF02MtE&feature=youtu.be
În prezent, consumatorii sunt invitaţi să acceseze site-ul AnulSchimbarii.activia.ro pentru a se inscrie in campanie, prin următorul spot.
http://www.youtube.com/watch?v=LN2VAXI9f8Y&list=TLK5VkPz8mZAVeUifvtVhDcnh6GRDonh-q
Astăzi, după o perioadă de teasing în care Mihaela Rădulescu vorbea doar despre "schimbările în bine" pe care trebuie să le facem în noul an, este lansat şi spotul campaniei.
http://www.youtube.com/watch?v=yvfGJgVU-vY&feature=youtu.be
Despre campanie
- "Campania îşi propune să inspire femeile din Romania să facă schimbări în bine, precum adoptarea unui stil de viaţă activ şi a unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate", potrivit unui comunicat de presă al Danone.
- Noua campanie de comunicare include: spot TV, promovare OOH, platforma de interactiune online, ad-uri in presa scrisa, activari instore si actiuni de relatii publice.
- Mihaela Radulescu va continua sa sustina brandul Activia pe parcursul anului 2014.
Ce spune Mihaela Rădulescu despre asocierea cu Activia?
„Cred ca sunt cazul cel mai fericit de persoana publica aleasă pentru a promova un produs....pe care-l promovam deja, de placere. (...) Starea de bine este pentru mine un stil de viaţă pe care-mi doresc să-l împărtăşesc cu cei din jurul meu", a spus Mihaela Rădulescu.
De la mezeluri la iaurt
În toamna lui 2010, Mihaela Rădulescu a apărut într-o reclamă care promova mezelurile Elit, după cum Paginademedia.ro scria AICI.
Spotul a fost regizat de Radu Munteanu. Scenariul era destul de simplu: Mihaela Rădulescu, motociclistă în spot, se opreşte dintr-o cursă de endurro ca să ia o gustare. "Mânânc!" - era singura replică dată de vedetă, cu gura plină, în reclama pentru mezeluri.
http://www.youtube.com/watch?v=_u_jNTCXaIY
Asocierea brand-urilor cu vedete precum Mihaela Rădulescu nu este deloc o noutate. În perioada în care Mihaela promova mezelurile, Andreea Marin facea reclamă la maşini de spălat. Prezentatoarea de astăzi a emisiunii "Preţuieşte viaţa", de la TVR 1, devenise ambasadorul maşinilor de spălat LG Direct Drive, după cum Paginademedia.ro relata AICI.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Eu chiar cred ca Activia este facuta din lapte. Copilul meu a fost in vizita in fabrica la ei, acolo in Fundeni. Familia noastra consuma Danone si suntem foarte increzatori in ei, nu degeaba sunt nr. 1 mondial.
De mult nu mai consum iaurt. Indiferent de "numele" său.