Skip to main content

Timişoreana, cu halbele-n teren la Steaua – Astra. Cum justifică producătorul de bere scena de pe Arena Naţională

 
Bere Steaua - Astra
Bere Steaua - Astra

Bere Steaua - Astra
Chelnerul intră pe teren la finalul jocului. Imagini capturate de Dan Negru

Publicitate

Serbare câmpenească la finalul meciului Steaua-Astra: un chelner intră pe teren, cu halbe enorme de bere în mână. Jucătorii dau pe gât, însetaţi, halbele grele de sticlă, supradimensionate, de un litru.

Finalul a făcut parte din momentul sponsorului, brandul de bere Timişoreana. Cum justifică compania momentul de pe Arena Naţională?

"Intotdeauna am promovat un fotbal adevarat jucat conform valorilor sportive si fair play-ului, si am sarbatorit la final cum se cuvine, la o bere buna, de traditie, consumata mereu responsabil si moderat", spun oficialii producătorului de bere.

"Ideea activarii nu este insa una noua, ci reprezinta o practica utilizata si in alte tari cu traditie atat in fotbal, cat si in bere, precum Germania", justifică ei.

Realizatorul TV Dan Negru a ironizat momentul:

„Fotbalişti care beau bere pe teren şi chelneri cu halbe în mână traversand terenul de joc, asta am vazut la finalul SuperCupei, la televizor. Doar pentru că o bere a fost sponsorul evenimentului?

Educativ! Tot e bine ca n-a fost Durex sponsor. Sa ne lasam copiii pe stadioane, berea e buna pe teren! Betivi, desculti si goi.. jucam fotbal si noi...”, a scris Dan Negru pe contul de Facebook.

Ce spun oficialii Timişoreana?

Timisoreana este sponsorul acestei competitii inca din 2005. Intotdeauna am promovat un fotbal adevarat jucat conform valorilor sportive si fair play-ului, si am sarbatorit la final cum se cuvine, la o bere buna, de traditie, consumata mereu responsabil si moderat. De altfel, in toate comunicarile comerciale ne ghidam dupa o politica interna de autoreglementare, pe care am respectat-o si cu aceasta ocazie. Aceasta poate fi consultata intr-o forma extinsa si pe site-ul nostru.

Răspunsurile Timişoreana la întrebările Paginademedia.ro:

Cine a avut ideea de a servi bere pe teren?
Activarea ii apartine marcii Timisoreana, in calitate de Sponsor Principal al Cupei Romaniei. Ideea activarii nu este insa una noua, ci reprezinta o practica utilizata si in alte tari cu traditie atat in fotbal, cat si in bere, precum Germania.

In alte tari se intampla astfel de lucruri? Se serveste bere sportivilor si acestia o consuma?
Da, acest tip de activari de celebrare au loc in numeroase alte tari si in numeroase alte sporturi. Cateva exemple: in Bundesliga festivitatea de inmanare a trofeului de campioana se desfasoara cu halbe de bere pline; in Formula 1, titlurile de etapa sau de campionat sunt de asemenea sarbatorite cu diferite bauturi alcoolice, in fata publicului prezent si cu branding difuzat la nivel global de catre toate televiziunile ce transmit evenimentul. Toate activarile au loc dupa ce evenimentul sportiv respectiv s-a terminat.

Face parte din deal-ul de sponsorizare?
Berea este bautura cel mai frecvent asociata de consumatori cu fotbalul si este totodata bautura alaturi de care suporterii savureaza cel mai des meciurile de fotbal, atat in Romania cat si in alte tari. Asa cum spuneam, astfel de celebrari sunt deja o traditie. Intotdeauna vorbim insa despre un consum responsabil si moderat, despre o reusita sarbatorita fara excese.

Cum comenteaza Timisoreana faptul ca jucatorii de fotbal, sportivi prin excelenta, sunt indemnati sa bea bere pe stadion?
In conformitate cu prevederile Politicii noastre de Comunicare Comerciala, momentul de celebrare are loc dupa incheierea meciului, este o bucurie pe care castigatorii din teren o impart cu suporterii lor dupa ce si-au incheiat misiunea de sportivi si sarbatoresc o reusita frumoasa.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mahai Mahai
    Exact problema fotbalului romanesc, ca se bea o bere dupa meci! Pai zau, ce-ar putea fi mai bun pentru oamenii aia alergati doua reprize in caldura, bucurosi de victorie?
  • gigi gigi
    Ce inteleg eu din campania asta ar fi ca fotbalul romanesc este atat de "valoros" deoarece jucatorii beau bere Timisoreana...
    E bine de stiut ca macar de acum inainte sa am grija sa nu cumpar vreodata aceasta marca de bere.
  • Carlsberg Carlsberg
    atunci va fi vai de c..u tau daca te duci la meci!:))
  • cristi cristi
    Opulenta reclamei era chiar deranjanta. se poate face reclama si intr-o maniera mai decenta.
  • B0B B0B
    Astept cu nerabdare momentul sponsorului cand acesta va fi un producator de prezervative.
  • Pavel Pavel
    Mai bine cu bere decât cu lapte. Ţin minte că la Rapid era nenea ăla de la Dorna sponsor şi la nu ştiu ce trofeu câştigat a ţinut ca jucătorii să sărbătorească cu lapte. Berea pe teren e deja un lucru obişnuit, dacă ar fi adus din nou lapte ar fi fost penibil.
  • Vasile Vasile
    Acest articol in care o marca de bere (sic) da declarații despre cum a avut idei pentru a "sărbători cum se cuvine" e considerat jurnalism de calitate, domnule deontolog? Problema celor de la Timișoreana e ca încercând sa fie cât mai vizibili devin doar penibili. La fel de penibil precum chelnerul cu papion nu este decât articolul asta în care o marca de bere face considerații filozofice privind ritualurile de sărbătorire a victoriei...
  • Berarul Berarul
    Sa-i spuna cineva maimutului urlator ca la decernarea trofeului de campioana a Germaniei jucatorilor li se ofera pahare gigantice cu bere Paulaner. De altfel, este binecunoscuta baia in bere la care jucatorii isi supun antrenorul. Nici Guardiola, deloc obisnuit cu aceasta traditie, n-a scapat.

Trimite un comentariu

sus