POZIŢIA CARREFOUR. "Iniţiativa noastră a avut la bază cele mai bune intenţii", spune directorul Carrefour, Jean Baptiste Dernoncourt, despre briefingul de săptămâna trecută la care au fost invitate peste 80 de agenţii de publicitate.
Jean Baptiste Dernoncourt, într-o poziţie trimisă Paginademedia.ro:
"Demersul nostru de a strânge la un loc majoritatea agenţiilor de creaţie şi de online din România a avut în vedere anunţarea disponibilităţii Carrefour România de a recepta şi ulterior implementa idei valoroase, inovatoare, relevante pentru consumatorul român.
Ultimele zile ne-au făcut, însă, să înţelegem că, indiferent de intenţiile cu care am plecat la drum, maniera abordată a fost nepotrivită şi a creat confuzie."
În acelaşi document, oficialul Carrefour face referire şi la Publicis, agenţia care se ocupă de comunicarea retailerului:
"Cerem scuze agenţiei noastre curente, Publicis, cu care colaboram de 6 ani, pentru că am pus într-o lumină nefavorabilă ceea ce am realizat până acum împreună cu ea şi asta din cauza lipsei de claritate în timpul prezentării. Le suntem recunoscători pentru rezultatele foarte bune obţinute împreună şi respectăm parteneriatul pe care îl avem."
Reamintim că, pe 27 mai, de la ora 10.00, profesionişti din 50 de agenţii – full service, shopuri de creaţie, agenţii de digital - s-au întâlnit la hotel Pullman, la chemarea Carrefour. Chemarea masivă a atras supărarea publicitarilor şi o ploaie de ironii, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Integral, poziţia semnată de Jean-Baptiste Dernoncourt, director executiv Carrefour România:
Buna ziua,
Vă scriu referitor la întâlnirea organizată de Carrefour România în data de 27.05.2015, cu agenţiile de publicitate.
Înainte de toate, vă transmit asigurarea că iniţiativa noastră a avut la bază cele mai bune intenţii. Demersul nostru de a strânge la un loc majoritatea agenţiilor de creaţie şi de online din România a avut în vedere anunţarea disponibilităţii Carrefour România de a recepta şi ulterior implementa idei valoroase, inovatoare, relevante pentru consumatorul român.
Ultimele zile ne-au făcut, însă, să înţelegem că, indiferent de intenţiile cu care am plecat la drum, maniera abordată a fost nepotrivită şi a creat confuzie.
Ca urmare a semnalelor primite din piaţă, vom folosi perioada următoare pentru a reflecta serios asupra demersului nostru şi pentru a ne consulta cu principalele organizaţii care reprezintă industria de comunicare.
Nu în ultimul rând, cerem scuze agenţiei noastre curente, Publicis, cu care colaboram de 6 ani, pentru că am pus într-o lumină nefavorabilă ceea ce am realizat până acum împreună cu ea şi asta din cauza lipsei de claritate în timpul prezentării. Le suntem recunoscători pentru rezultatele foarte bune obţinute împreună şi respectăm parteneriatul pe care îl avem.
Le mulţumim tuturor reprezentanţilor industriei şi ai organizaţiilor profesionale care şi-au exprimat opinia în legatură cu acest subiect.
Cu siguranţă avem de învăţat din această experienţă şi sperăm că industria de comunicare – agenţii, asociaţii, experţi – să ne acorde încrederea că pe viitor vom şti să ne comunicăm mai bine intenţiile.
Cu cele mai bune gânduri,
Jean-Baptiste Dernoncourt
Director Executiv Carrefour România
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
De-aia am pus etc. Dar probabil ca nu stii ce-nseamna, odata ce ai ridicat la rang ceresc buda de pe care butonezi la mobil. De "draga bunica" ai auzit?
Mars la scoala si tu!