Coca-Cola „fără etichetă”. Compania a renunţat la logo-ul de pe dozele vândute în Orientul Mijlociu pentru a-i încuraja pe oameni să renunţe la prejudecăţile legate de religie.
Campania Coca-Cola o să fie derulată pe toată perioada Ramadanului, care durează o lună, anunţă Business Insider.
Logo-ul Coca-Cola a fost astfel înlocuit cu mesajul „Etichetele sunt pentru doze, nu pentru oameni”. Campania este însoţită şi de un clip publicitar care prezintă şase bărbaţi, care au fost invitaţi la o cină pe întuneric: un bărbat cu un tatuaj pe faţă, doi bărbaţi îmbrăcaţi care purtau haine arăbeşti, unul aflat într-un scaun cu rotile şi altul la costum. Bărbaţii discută despre o multitudine de subiecte, printre care şi ocupaţiile lor. Când luminile se aprind, cei şase se văd pentru prima dată.
„Într- o perioadă în care chestiunile legate de egalitate şi prejudecăţile sunt subiecte fierbinţi în toată lumea, cum poate un brand precum Coca-Cola să intre în discuţie? În Orientul Mijlociu, în timpul Ramdanului, unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume a renunţat la logo, în ideea de a promova o lume fără etichete şi prejudecăţi”, au explicat reprezentanţii companiei.
https://youtu.be/84OT0NLlqfM
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Ati tradus "prejudice" = prejudiciu. ESTE WRONG, dragilor. Prejudice = prejudecata.