Skip to main content

Cele mai de impact reclame cu mesaj social din 2015

 
Cele mai de impact reclame cu mesaj social din 2015

Cum poţi atinge publicul cu mesaje sociale? Cum îl poţi mişca? Ce face dintr-o reclamă cu un scop social un spot într-adevăr puternic, cu impact la public?

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, o serie de reclame sociale creative şi de impact. Selecţia a fost făcută de site-ul brightside.me şi cuprinde execuţii din toată lumea, dar cu mesaje universal valabile.

1. The more you connect, the less you connect (cu cât de conectezi mai mult, cu atât eşti mai puţin conectat). Reclama provine din Beijing, este realizată de Ogilvy şi ilustrează ce loc ocupă aparatele electronice în viaţa noastră.

2. "Speed Kills", Western Cape Government

3. Let’s stay human (să fim oameni)

4. See how easy feeding the hungry can be? (Vezi cât de uşor este să hrăneşti oameni înfometaţi?)

5. Stop the violence: don’t drive drunk (opreşte violenţa: nu conduce beat)

6. Nobody could walk past this without noticing... (nimeni nu ar putea să treacă pe lângă fără să observe)

7. Your child is what you eat (copilul tăi este ceea ce mănânci)

8. No child has ever dreamed of becoming a fat adult (niciun copil n-a visat să devină un adult gras)

9. What you waste in two minutes is what she lives on for 2 days (ceea ce tu pierzi in două minute este ceea ce ea trăieşte în două zile)

10. Brand logos take on a new meaning

11. Think of both sides (gandeşte-te la ambele părţi)

12. Childhood ends when work begins (copilăria se încheie atunci când începe munca)

When you see tuna, imagine it’s a panda (cand vezi un ton, imaginează-ţi că este un panda)

13. Don’t talk while you drive (nu vorbi la telefon cand conduci)

14. Liking isn’t helping

15. Buckle up. Stay alive

16. Drunk? Choose how you’ll be taken home

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus