Trimiţi pachete, primeşti pachete. În luna martie, agenţia Ogilvy a dezvoltat pentru brandul Morăriţa o campanie dedicată mamelor, „Pachet pentru Mama”.
Pentru prima oară în istoria pachetelor de mâncare trimise „pe tren” sau „pe microbuz” (aproape toţi studenţii ştiu despre ce e vorba) se întâmplă şi invers.
Ce s-a întâmplat? Creatorii campaniei au mers în Gara de Nord unde zeci de studenţi din provincie aşteaptă să-şi ridice pachetele trimise de părinţi, pe tren. Plase de tot felul,care aveau ataşat numele „proprietarului”. În schimb, mamele au primit la rândul lor pachete de la copii.
Cristina Caloian, Copywriter, Ogilvy Romania:
„Tradiţia de a pune pachete de mâncare “pe tren” sau “pe microbuz” este parte din istoria personală a fiecărui tânăr din provincie. Aşa au crescut generaţii întregi de studenţi. Probabil că cei mai mulţi dintre noi am trimis înapoi, cel mult, un “săru’mâna mama pentru şniţele, plăcintă şi ciorba de perişoare”.
Aşa că ne-am gândit ca în luna martie să facem dreptate acestei situaţii şi să le trimitem înapoi un pachet pe bune. Le-am pregătit mamelor “ceva bun de la Morăriţa”, în aceleaşi genţi de rafie pe care le ştiu toţi şoferii de microbuz, personalul de tren şi toţi românii, în general. Am gândit această activare ca pe un “mulţumesc” simbolic.”
Experimentul prin care tinerii sunt încurajaţi să facă acest gest pentru mamele lor a surprins studenţi din Gara de Nord şi alte campusuri studenţeşti din Bucureşti exact când îşi primeau pachetele.
Aceştia au primit pe loc pachete pentru mama, cu cadouri pentru gătit şi ştrudele Morăriţa, spun reprezentanţii agenţiei. În urma activării, zeci de pachete au plecat, prin curier, în toată ţara.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu