Reţeaua de cafenele Starbucks a venit astăzi cu o replică la mesajul viral lansat de 5 To Go.
„Rămâne cum am stabilit. #doar luni Short Latte este la 5 lei! Iar de marţi până duminică avem aceeaşi cafea bună cu care v-am obişnuit!”, a fost mesajul postat pe pagina de Facebook Starbucks România.
„Aşa cum ne-am obişnuit clienţii, Starbucks permanent inovează, testează, verifică dorinţele acestora, iar această campanie a fost gândită pentru zilele mai dificile de luni când toată lumea are nevoie de două cafele în loc de una, la fel de bune ca în restul săptămânii”, au mai adăugata aceştia într-o declaraţie trimisă Paginademedia.ro.
Mesajul postat pe Facebook de Starbucks România a venit cu o avalanşă de comentarii: „#nudoarluni”, „Slabut raspuns, Strabucks România” sau „#seputeamaibine”.
Amintim că, lanţul local de cafenele 5 To GO a dat viralul săptămânii după ce a postat la Piaţa Unirii un banner care ironiza Starbucks. Mesajul a fost poziţionat chiar sub un panou în care Starbucks anunţa că în zilele de luni o Caffe Latte este 5 lei.
Imediat sub panoul faimosului lanţ de cafenele a apărut un alt panou, mai mic. Simplu. Logoul 5 To Go însoţit de textul #NUDOARLUNI (Luni scris cu verde, culoarea Starbucks). Găsiţi pe larg despre idee, AICI.
UPDATE. 10.50. Reacţie rapidă din partea 5 To GO
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii