Skip to main content

iCEE.fest: UPGRADE 100. Trenduri în digital de la şefi din media şi online. Cu ochii pe zona de audio, inteligenţa artificială şi automatizarea publicităţii

 
iCEE.fest: UPGRADE 100. Trenduri în digital de la şefi din media şi online. Cu ochii pe zona de audio, inteligenţa artificială şi automatizarea publicităţii

De la inteligenţa artificială care „se furişează” tot mai mult în casele noastre, la automatizarea reclamelor sau tehnologia blockchain, sunt trei dintre tendinţele despre care au vorbit primii invitaţi ai ICEE.fest: Upgrade 100, eveniment dedicat digitalului şi tehnologiei, care are loc la zilele acestea la Bucureşti.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare răspunsuri ale invitaţilor la întrebarea: care sunt principalele trenduri de urmărit în următorul an.


Louise Curtis, The Telegrap

  • Pentru mine, unul dintre trendurile de care sunt foarte interesată este zona de audio şi ce înseamnă asta pentru viitor. AI Assistent ne conduce viaţa, aşa că mi se pare foarte interesant de urmărit evoluţia unor platforme precum Alexa sau Google Assistant.
  • Deja tot mai multă lume are aceste dispozitive în sufragerie şi cred că se subestimează ceea ce pot face acestea pentru viitor. Pentru mine, cam acesta este trendul principal pe care îl voi urmări în următorul an, Inteligenţa Artificială şi tehnologia din spatele acestor dispozitive decât „Alexa, play me some music” şi modul în care aceasta vor influenţa viaţa oamenilor.

Louise Curtis, despre monetizarea pe zona de audio:

  • Cred că, momentan, e o chestiune legată de mărimea audienţei. Cred că pentru ca zona de audio să devină relevantă pentru zona de business KPI ul trebuie să se schimbe. Pentru că am trăit atât de mult într-o lume dominată de numărul de afişări, încât vizualizarea unei reclame nu este acelaşi lucru cu ascultarea unei reclame. Să „fii” în urechea cuiva în timpul unui podcast este o experienţă mult mai intimă.
  • Şi cred că de aceea merită mult mai mulţi bani. Cred că e timpul să ducem discuţia către cele mai eficiente forme de publicitate în ce priveşte construcţia de branduri, şi cred că zona de audio este una dintre acestea. Da, este o provocare şi cred că aceasta e volumul de audienţă în acest moment. Dar odată ce vom atrage audienţe mai mari pe zona de audio şi când lumea va înţelege efectele publicităţii audio în comparaţie cu formatele clasice, mă aştept ca lucrurile să se îmbunătăţească.

Jannicka Bock, Google

  • Cred că unul dintre trendurile importante este automatizarea.
  • Cum gestionăm campaniile cât mai eficient, astfel încât să fim siguri că reclama care ajunge la utilizator prin intermediul smartphoneului sau a desktopului este cea mai relevantă pentru acel utilizator în cel mai bun moment. Şi cred că automatizarea este cel mai bun mod de a ajunge acolo şi ne ajută să ne concentrăm mai departe pe lucrurile cu adevărat importante. Automatizarea ne ajută să derulăm campanii mult mai eficient.

Marcus Shingles Entreprenor, ex CEO Xprize:

  • Şi eu cred că Siri, Alexa, Inteligenţa Artificială şi Machine Learning sunt principalele trenduri. E interesant cum se furişează în vieţile noastre. Acum dispozitivele acestea sunt în casele noastre şi ne ascultă.
  • Un alt aspect este. Cred că „blockchain tehnology” va transforma această industrie într-un mod semnificativ. Digital loyalty, tokens şi branduri care să introducă propriile tokenuri sau unităţi de valoare
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus