Back to School, varianta media. GroupM România, parte din Grupul Internaţional WPP, derulează a patra ediţie a programului de internship - MediaStar. Sute de tineri fac parte din şcoala de format specialişti în media, anunţă compania.
În acest an, programul MediaStar s-a concentrat, în principal, asupra zonei de training şi de induction, adică exersarea abilităţilor de prezentare şi interacţiune. După încheierea sesiunilor de training, internii vor fi testaţi şi, în funcţie de rezultate, se va decide cine sunt aceia care vor continua programul de internship pentru încă 6 luni, timp în care vor avea ocazia să aprofundeze toate informaţiile utile unui specialist media ‘full-option’.
Până la acest moment, rata de retenţie în cadrul GroupM se ridică la 34%.
Programul de internship MediaStar s-a născut, în vara anului 2016, având obiectivul de a idenitifica şi a atrage talentele de pe piaţă, din rândul tinerilor.
Ana-Maria Bălan, Human Resources Director GroupM:
„Adaptare. Aceasta este atitudinea corectă pe care trebuie să o avem noi, cei care suntem căutatori de talente. Vremea căutării de resurse umane a murit, astăzi căutăm talente, oameni care nu trebuie să răspundă unui prototip ideal şi să bifeze anumite etape de interviu. Indiferent despre ce generaţie vorbim, trebuie să considerăm, în primul rând, inovaţia în abordare şi adaptarea reală la nevoile actuale ale celor pe care căutăm să îi atragem.”
Cum se vede MediaStar Internship din perspectiva celor care au fost parte din acest program:
Stefan Todea, student în anul III
„Până în momentul de faţă, experienţa mea în WPP a fost una extrem de interesantă, încă din primele momente. Primul interviu, cel cu HR-ul, a fost cel mai bine structurat interviu la care am participat vreodată. Probele au fost foarte bine gândite, dar marele plus a fost că a fost un interviu de grup.
Al doilea interviu ne-a permis să ne cunoaştem, măcar puţin, cu oamenii cu care urma să lucrăm, ceea ce mie mi s-a părut foarte potrivit. A fost un moment de fericire maximă când am aflat că am fost acceptat în cadrul programului”.
Auraş Stancu, studentă în anul II
„Încă de la primul interviu am fost placut surprinsă. Nu mâ gândeam că voi lucra într-o agenţie de media şi că îmi va plăcea atât de mult. Primele interviuri mi s-au părut foarte creative şi simpatice. Deja m-am obişnuit aici, îmi place atmosfera, îmi plac colegii şi, mai ales, tot ceea ce învâţ”.
Gabriel Iordache, absolvent
„Încă de la primul interviu mi-am dat seama de amploarea proiectului şi de oportunităţile pe care le-aş putea avea în companie. De asemenea, mi s-au părut foarte interesante modalităţile de testare şi de interviu.
Ulterior, odată acceptat în program, am avut nişte sentimente amestecate despre media pe zona de TV, dar după ce am învăţat şi am luat parte la toate training-urile, mi-am dat seama că îmi place foarte tare, mă provoacă, e o zonă complexă, unde poţi învăţa multe”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu