Publicis România preia, din luna octombrie, contul de strategie, creaţie şi digital al brand-ului de bere Peroni Nastro Azzurro, parte a Ursus Breweries.
Colaborarea cu Ursus Breweries a început încă din primele luni ale acestui an, prin câştigarea pitch-ului Timişoreana.
Cătălin Albu, Head of Business Management - Publicis:
„Avem în mână un produs excepţional şi o marcă pe măsură, astfel că ne-am angajat să facem din Peroni cel mai dinamic brand din segmentul super premium, segment cu cea mai mare creştere din piaţa de bere din România.
Ne pregătim de o toamnă cu momente de respiro #bluetiful pentru toţi băutorii de bere”.
Bogdan Jianu, Brand Manager - Peroni Nastro Azzurro:
„Peroni Nastro Azzurro este într-o fază de creştere accelerată şi consolidare a indicatorilor de brand în rândul consumatorilor de bere premium din România.
Împreună cu echipa Publicis, avem încredere că vom face paşi importanţi pentru atingerea potenţialului maxim într-o perioadă cât mai scurtă de timp.”
Trimite un comentariu