Proiect publicitar inedit de Black Friday, cu Observatorul şi Fashion Days. Totul s-a petrecut pe parcursul rubricii meteo de la Observatorul 19.00, într-un moment care a durat 15 secunde, timp în care ţinutele prezentatoarei s-au schimbat în timp real.
„Proiectul special este primul de acest gen pe piaţa de televiziune din România”, spun reprezentanţii Antenei 1 care au anunţat proiectul.
Cum s-a întâmplat „tehnic”?
„Din punct de vedere al efectelor vizuale, provocarea a constat în folosirea unui anumit set de filmări combinate şi a mai multor tehnici de compositing, care să permită transmiterea mesajului propus clientului într-un mod spectaculos şi, mai ales, difuzarea momentului în regim live!”, a declarat Bogdan Radu Crizze – Head of Broadcast Design.
Mai exact, momentul a fost filmat de mai multe ori, cu toate variantele de ţinute, iar apoi imaginile au fost suprapuse. Proiectul este semnat de echipa Creative Broadcast Design Antena Group.
Momentul de la Observator, în continuare:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii