Lanţul de farmacii Dr Max se lansează pe piaţa din România, cu 400 de farmacii în întreaga ţară şi cu o campanie semnată de agenţia Ogilvy România.
Potrivit reprezentanţilor agenţiei, pornind de la spotul TV, „întreaga campanie pune în prim plan oamenii şi aşteptările lor legate de o viaţă sănătoasă, iar nevoia de a fi ascultaţi este primul pas”.
Monica Rădulescu, Marketing Director A&D Pharma Group
„Brandul Dr.Max îşi doreşte să contribuie la îmbunătăţirea nivelului de sănătate, pornind de la ascultarea reală a nevoilor consumatorilor. Este o poveste simplă şi tot simplu ne-am dorit să o spunem.
Echipa Ogilvy ne-a oferit exact acest concept simplu, dar, în acelaşi timp puternic şi cu sens pentru modelul nostru de business.”
„Oamenii contează” este o companie integrată cu declinări pe TV şi radio, componentă de PR & digital, precum şi campanii de outdoor şi indoor.
Noua campanie Dr Max, semnată de Ogilvy, în continuare:
Echipa care a lucrat la lansarea brandului Dr.Max pe piaţa din România:
Monica Rădulescu- Marketing Director Dr.Max
Letiţia Ioana- Advertising Manager Dr.Max
Roxana Mitrea- Healthcare Marketing Specialist Dr.Max
Ruxandra Mărgoi – Digital Marketing Specialist Dr.Max
Adrian Diac – Creative Director Ogilvy România
Andreea Pârvu – Senior Copywriter Ogilvy
Vlad Ioniţă – Art Director Oglivy România
Diana Munteanu – Account Director Oglivy România
Bianca Mănescu – Head of Strategy Ogilvy România
Loredana Andrei – Digital Strategic Planner
Raluca Marin – Client Service Director Oglivy România
Cristian Şerban - Primary Production Senior Producer
Lilian Neagu – Print Production Leader
Adelina Rusu – Senior PR Manager
Trimite un comentariu