GroupM România, parte din Grupul Internaţional WPP, l-a numit pe Marian Petcu pe funcţia de Growth Lead, ca parte a strategiei de creştere a business-ului pe piaţa locală, anunţă compania.
„După aproape 20 ani de media mă aflu într-o poziţie care mă provoacă să aplic tot ce am învăţat şi, desigur, să învăţ în continuare. Obiectivul meu principal se bazează pe un cuvânt cheie: creştere. Creşterea new business-ului înseamnă organizarea politicii şi procesului, creşterea calităţii strategiei livrate în pitchuri şi o integrare a produselor noastre în beneficiul potenţialilor clienţi”, spune Marian Petcu, Growth Lead GroupM România.
Ce va face? El va urmări obiectivele de creştere a business-ului pentru clienţii existenţi, va contribui la dezvoltarea expertizei şi a viziunii strategice a echipelor pe care le conduce şi va consolida produsul de new business, spun reprezentanţii Group M.
„În acelaşi timp, alături de echipele noastre, mă voi concentra pe elevarea şi extinderea expertizei interne, pe dezvoltarea know-how-ului strategic în cadrul tuturor diviziilor din grup, dezvoltarea de noi produse integrate care să îmbunătăţească procesul de comunicare a clienţilor noştri, scopul final fiind creşterea afacerilor acestora, lucru care duce natural şi către creşterea business-ului nostru”, Marian Petcu, Growth Lead GroupM România.
Marian Petcu s-a alăturat GroupM în 2017 ca Head of Strategic Planning MediaCom. Anterior acestei poziţii, Marian Petcu a mai lucrat la Starcom, propaganda şi Universal McCann.
Mirel Plesca, CFO GroupM Romania:
„După trei ani de când s-a alăturat echipei GroupM, Marian s-a dovedit un adevărat alergător de cursă lungă. Cunoaşte business-ul în profunzime, întelege foarte bine obiectivele clienţilor, precum şi pe cele ale Grupului. Avem convingerea că dedicarea, motivaţia şi dorinţa lui de a obţine rezultate la cel mai înalt nivel vor contribui la consolidarea poziţiei noastre de lider”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu