Compania Coca-Cola, unul dintre cei mai mari clienţi publicitari, a anunţat că opreşte comunicarea publicitară atât pentru brandul Coca-Cola, cât şi pentru celelalte produse din portofoliul. Decizia intră în vigoare din luna aprilie, până la o dată pe care o vor comunica ulterior, a anunţat compania pe pagina sa de Facebook.
„În această perioadă dificilă, am hotărât să oprim orice comunicare publicitară. Prioritatea noastră este siguranţa şi sănătatea angajaţilor noştri precum şi a comunităţilor în care activăm”, au anunţat reprezentanţii companiei.
Este o decizie care se va simţi puternic în industria media din România, având în vedere că Coca-Cola este unul dintre cei mai mari advertiseri din ţara noastră, dar şi din lume.
Măsura a fost anunţată deja şi în alte ţări, precum Marea Britanie, India sau Thailanda.
Compania mai anunţă că donează, la nivel mondial, peste 120 de milioane de dolari pentru a susţine lupta cu COVID-19.
„Pentru început, sprijinul nostru imediat este îndreptat către cei care lucrează în domeniul medical, prin furnizarea de echipamente de protecţie, apă şi băuturi răcoritoare, precum şi către grupurile vulnerabile, prin furnizarea de alimente”, se arată în anunţul Coca-Cola.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Vorbim acum de consum, nu ca se foloseste cineva de o anumita perioada. E perioada cu cele mai mari vanzari, si nu vorbim doar de Coca Cola, ci de tot ce inseamna, alimente, bauturi, consumabile. Nu se foloseste nimeni de nimic, e realitatea rafturilor goale
Bănuiesc că nu prea aveau cine știe ce comunicare publicitară, în această perioadă. Să vedem cât va ține ”minunea”. Adică dacă vom revedea Coca Cola pe TV pe perioada sărbătorilor pascale.
Este un lucru de bun simț ca toate companiile naționale / multinaționale din România să facă acest lucru în sensul că nu te folosești de un asemenea eveniment pentru a maximiza profiturile sau pentru a te preface că business goes as usual no matter what.
Legat de perioada de vânzări, nu suntem încă în perioada aceea de vârf al vânzărilor (mai - septembrie).