Încă un retailer intră începe să se implice în conţinut video online. Kaufland lansează o serie de mini-show-uri de comedie, pentru promovarea gamei de produse Vreau din România.
Intitulat „Pe Limba Românilor”, proiectul digital promovează expresiile populare inspirate din patrimoniul gastronomic românesc. Proiectul va include un show de comedie şi un dicţionar vizual, realizate în parteneriat cu actori şi ilustratori români, anunţă Kaufland.
Gazda emisiunii va fi stand-up comedian-ul Cristi Popesco, alături de „Băiat”, un personaj savuros interpretat de actorul Vlad Basarabescu.
În cele cinci episoade, aceştia portretizează literlamente expresii autentice româneşti folosind produsele din gama „Vreau din România”. Printre expresiile ilustrate se regăsesc: „a freca la icre”, „a mânca răbdări prăjite”, „a face cu ou şi cu oţet”, „a se bate turcii la gura ta” etc.
Alina Golopenţa, Director Marketing, Kaufland România şi Republica Moldova:
„În epoca internetului, tot ce e vizual primează. Iar ce înseamnă tradiţie autentic românească riscă să rămână blocată pe rafturi vechi şi uitate de lume. Alături de regizori, scenarişti şi ilustratori, am adunat cele mai creative şi grafice expresii pentru a realiza primul dicţionar ilustrat al expresiilor româneşti asociate cu mâncare. Credem în importanţa patrimoniului cultural şi vom continua să susţinem conservarea acestuia, pentru generaţiile viitoare”
Pe lângă cele cinci episoade difuzate în mediul online, proiectul mai include un dicţionar vizual al expresiilor româneşti cu mâncare, realizat în colaborare cu mai mulţi ilustratori români. Acesta este primul dicţionar de acest fel şi cuprinde 30 de expresii româneşti, care leagă graiul de mâncare.
Proiectul se desfăşoară exclusiv în mediul online. Episoadele emisiunii vor fi difuzate integral pe platformele Youtube şi Facebook ale Kaufland România.
Comentarii