COMUNICAT. Succesul oricărei afaceri depinde în primul rând de cât de mulţumiţi sunt clienţii de produsele tale. Şi totuşi, majoritatea antreprenorilor investesc foarte mult în calitatea produsului, în reclamă sau în serviciul de relaţii clienţi şi uită un aspect deosebit de important: livrarea.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Produsul tău poate fi cel mai bun de pe piaţă, dar ce te faci dacă nu ajunge la timp la client? Desigur, normal ar fi să poţi anunţa clientul în timp real pentru a putea evita eventualele frustrări.
Dar pentru asta ai nevoie de un sistem de livrări foarte bine pus la punct. Iată ce-ţi propunem noi!
Optimizează sistemul de livrări
Pentru a putea să-ţi anunţi la timp clientul, mai întâi trebuie să ştii tu unde se află coletul. Află când vor fi livrate comenzile, dar şi de către cine. Uşor de zis, dar mai greu de realizat dacă nu ai un sistem optimizat.
Apelează la sisteme care să-ţi permită optimizarea procesului de livrare în funcţie de indicii relevanţi ai afacerii tale, de pildă preţul sau performanţa. Astfel livrările vor fi atribuite curierilor în mod automat graţie unui algoritm.
Recurge la opţiunea de tracking
Sistemul de tracking este cel prin care poţi afla oricând unde este coletul pe care l-ai trimis. Această opţiune nu este importantă doar pentru client, ci şi pentru afacerea ta.
Graţie platformelor dedicate pentru astfel de operaţiuni vei fi la curent cu poziţia tuturor coletelor tale şi vei fi anunţat dacă ceva a mers prost. Toate produsele pot fi vizualizate în timp real.
Anunţă clientul
Este important să lucrezi cu mai mulţi curieri şi să pui la dispoziţia clientului mai multe opţiuni de ridicare a coletului pentru a oferi flexibilitate întregului proces. Totuşi, diferenţa între tine şi competitori se va face şi atunci când vine vorba despre comunicare.
Dacă lucrezi deja cu un sistem de tracking, îţi va fi foarte uşor să automatizezi şi un sistem care va trimite notificări clientului în legătură cu situaţia comenzii sale, fie prin e-mail, fie prin SMS.
Notificările sunt trimise în timp real şi oferă clientului senzaţia de control asupra întregii operaţiuni de livrare. În cazul întârzierilor, acesta va ştii exact la ce să se aştepte.
Dar, poate la fel de important precum şansa de a înştiinţa clientul în legătură cu comanda sa, un sistem de comunicare bine pus la punct îţi va permite şi să iniţiezi campanii de brand marketing sau să obţii feedback în legătură cu calitatea serviciilor de curierat sau calitatea produselor.
Astfel, fiecare interacţiune se poate transforma într-o nouă oportunitate de vânzare.
Chiar şi în cazul retururilor, atunci când clientul nu poate ridica pachetul din varii motive sau atunci când vrea să-l trimită înapoi, prin folosirea unei platforme dedicate vei putea să trimiţi notificări clienţilor cu privirea la starea coletului lor. N-ar strica nici să oferi un sistem de retur simplu de folosit, de preferat direct din interfaţa magazinului.
Clienţii apreciază afacerile care oferă răspunsuri transparente şi ţin cont de nevoile lor. Investeşte şi tu în uneltele potrivite pentru a putea să le oferi ceea ce au nevoie!
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro