Financial Times îşi vinde publicitatea în România prin compania Action Global Communications, cu care cunoscutul publisher a semnat un contract. Action Global reprezintă toate produsele media Financial Times.
Ce firme româneşti ar fi interesate să îşi facă publicitate în FT?
Florentina Chichiţă, Client Service Director Action Global, pentru paginademedia.ro:
"Am trimis deja oferte către diverse companii de stat, firme care intermediază vânzări şi achiziţii, privatizări şi doresc să publice anunţuri, dar şi către companii de turism."
Contractul cu FT a fost negociat de compania internaţională de care aparţine firma din România – Actions Global Communications. De altfel, biroul central al agenţiei, din Nicosia (Cipru) vinde de 15 ani publicitate pentru Financial Times, iar cel din Atena are trei ani de experienţă cu FT.
În România, Action este prezentă de de 10 ani şi oferă servicii de consultanţă în comunicare şi relaţii publice pentru companii precum Bancpost, British Airways, Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV, Porsche Finance Group sau Voestalpine.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu