O reclamă pentru VW Polo a câştigat Marele Premiu al festivalului de publicitate Eurobest 2008. România a fost prezentă cu 17 lucrări pe lista scurtă, dar numai trei au luat premii. Leo Burnett a primit un aur la o subsecţiune a categoriei Media, pentru o campanie pentru Muzeul Antipa, iar Saatchi & Saatchi a prins trei bronzuri, la Print şi Outdoor.
VW Polo – Confidence (agenţia DDB London)
[jwplayer file="/video/grand_prix_volkswagen.flv"]
România a avut un palmares modest. Leo Burnett a câştigat o subcategorie cu clientul său tradiţional pentru festivaluri, Muzeul Antipa. Este vorba de o campanie de promovare a expoziţiei dedicate dinozaurilor, premiată la secţiunea Best Use of Media, scrie site-ul IAA.
Campania, detaliată de iaa.ro: elevi din 5 oraşe au strâns relicvele din spumă poliuretanică ale unor dinozauri (ascunse în prealabil în parcurile şi grădinile şcolilor), reconstituind un schelet.
O reclamă pentru Ariel şi campania Head&Shoulders Since 1961 au adus agenţiei Saatchi & Saatchi două premii de bronz la categoria print. Ce aceeaşi campanie Head&Shoulders, Saatchi a câştigat şi un bronz la Outdoor.
Ariel - Grass
Head&Shoulders – Since 1961
Cele mai bune spoturi TV
Cea mai spectaculoasă categorie – Spoturi TV – nu a prins între câştigători nicio agenţie din România. Iată o selecţie din reclamele câştigătoare de Aur, Argint şi Bronz.
Aur
Unilever – Airport (Vegaolmosponce, Buenos Aires)
[jwplayer file="/video/gold_unilever.flv"]
Argint
Axe (Vegaolmosponce, Buenos Aires)
[jwplayer file="/video/silver_unilever.flv"]
Devk Insurance (Grabarz&Partner, Hamburg)
[jwplayer file="/video/silver_devk.flv"]
Bronz
Sonntags Zeitung (Advico Young & Rubicam, Zurich)
[jwplayer file="/video/bronze_sontag.flv"]
Carlsberg (Carlsberg& CO., Copenhaga)
[jwplayer file="/video/bronze_carlsberg.flv"]
Findus (Callegari Berville Grey, Paris)
[jwplayer file="/video/bronze_findus.flv"]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii