Agenţia de publicitate Graffiti BBDO va realiza în următorii doi ani reclamele pentru compania Romtelecom. Compania a câştigat licitaţia organizată de operatorul de comunicaţii.
Graffiti se va ocupat de toate brandurile companiei, cele mai importante fiind Romtelecom, Dolce şi Clicknet, a declarat pentru paginademedia.ro Cristina Popescu, director relaţii publice Romtelecom.
Romtelecom a lucrat cu agenţia de publicitate Grey timp de patru ani. Grey s-a ocupat de Romtelecom, Clicknet şi, pentru câteva luni, de Dolce (reclamele Dolce au fost realizate de Headvertising în intervalul 2006-2008).
De ce a schimbat Romtelecom agenţia după patru ani?
Cristina Popescu: Este o practică normal, după câţiva ani de colaborare, să testezi piaţa şi să te asiguri că ai la dispoziţie cel mai bun raport calitate preţ.
Colaborarea cu Grey a adus şi premii la festivaluri. Reclama The Ride, de exemplu, a primit Gold Effie anul trecut, la festivalul care premiază eficienţa campaniilor publicitare.
Clicknet - The ride
Cristina Popescu a menţionat că la licitaţie (pitch, în termenii industriei de publicitate) au participat în total 11 agenţii de publicitate, dar nu a menţionat care sunt acestea.
Din informaţiile şi sursele paginademedia.ro, la pitch au concurat nume importante ale industriei de publicitate: Grey, Leo Burnett, Ogilvy&Mather, Headvertising, Next, Odyssey, DDB, Draft FCB şi Mercury 360.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Next Advertising nu putea pierde pitchul Romtelecom intrucat nu s-a dat curs invitatiei primate in luna noiembrie.