Contul de creaţie şi strategie Carrefour trece, de la 1 iunie, de la grupul Ogilvy România către Publicis. Mutarea vine după ce, la nivel internaţional, contul Carrefour s-a dus către Publicis Groupe.
Anunţul vine chiar din partea Ogilvy, care mulţumeşte public clientului Carrefour pentru cei 10 ani de colaborare.
Manuela Necula, CEO Ogilvy Group:
“Carrefour a fost un business câştigat local pentru care am obţinut rezultate excepţionale de-a lungul celor 10 ani. Cu toate acestea, în mod aproape ironic, trebuie să ne despărţim de un partener drag nouă într-un context international. ”
Carrefour era unul dintre clienţi mari ai Ogilvy, a declarat Manuela Necula pentru paginademedia.ro.
Manuela Necula:
“Într-adevăr, plecare lor se simte, pentru că era un cont mare. Nu pot spune în cifre dar, după mine, era în Top 10”.
Colaborarea dintre Ogilvy şi Carrefour a început încă de la lansarea reţelei de hypermarketuri pe piaţa din România.Printre campaniile dezvoltate de Ogilvy: campaniile de imagine care au construit conceptul Carrefour - „În lupta cu preţurile”, dar şi multe campanii tactice, printre care lansarea cardului Carrefour Mastercard, lansarea serviciului Carrefour Voiaj sau campaniile pentru deschiderea celor 19 magazine Carrefour Express.
Despre Ogilvy România:
Face parte din reţeaua internaţionala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Petrom, Heineken Romania, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Diageo.
Trimite un comentariu