Agenţia Propaganda a câştigat licitaţia (pitch, în industria publicităţii) pentru publicitatea reţelei de magazine Plus. La pitch au mai participat şi agenţiile: Spotlight, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Cupid Consultancy şi Proximity.
Propaganda se va ocupa de serviciile de creaţie, strategie şi producţie pentru toate acţiunile ATL şi BTL ale clientului Plus. Contul de creaţie şi strategie Plus a fost anterior la agenţia Saatchi&Saatchi.
Despre Plus:
Reţeaua de magazine de tip discount, aparţinând concernului german Tengelmann – are 4 ani de existenţă pe piaţa locală şi 75 de magazine pe teritoriul României. “Micile Preţuri” – personaje simpatice şi prietenoase stau în centrul comunicării Plus.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roDespre Propaganda:
Agenţie full service, 50 de angajaţi. Printre clienţii agenţiei se numără: Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucureşti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.
Trimite un comentariu