B(rand) Yourself! Femei de succes din România îţi arată cum.
IAA Young Professionals continuă seria evenimentelor destinate tinerilor din industria de comunicare cu B(rand) Yourself! - Personal Branding Seminar: reputaţie profesională, imagine publică, modele sociale & networking – elemente ale construcţiei brandului personal, organizat pe data de 12 noiembrie, la IAA House.
Cristina Simion (Managing Director, Edipresse AS), Alexandra Olaru (HR&Communication Director, Unilever SCE), Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication) şi Diana Flutur (Managing Partner, Odyssey Communication) le vor vorbi tinerilor despre importanţa construirii unei reputaţii personale şi profesionale şi elementele esenţiale ale acesteia, într-o perioadă în care valoarea brandului personal este pusă la încercare mai mult ca niciodată.
În cadrul celor patru paneluri de discuţie din prima parte a zilei vor fi abordate aspecte precum publicul ţintă pentru brandul personal şi coerenţa mesajului transmis către acesta, construirea imaginii în zona business, modalităţi de networking şi afirmare, elemente de comunicare în spaţiul public.
În partea a doua a zilei, Andi Moisescu va modera sesiunea de dezbateri deschise între speakeri şi public. Cele mai interesante întrebări ale participantilor vor fi premiate cu cărţi de comunicare din partea editurii Publica. Preţul unui bilet este de 50 RON, cu reducere 50% pentru înscrierea unei a doua persoane. Pentru participanţii din partea aceleiaşi companii, IAA YP pune la dispoziţie un pachet corporate: 4 bilete = 150 RON. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita pagina evenimentului, AICI.
Conceptul seminarului B(rand) Yourself! vine în continuarea unui alt proiect de succes al IAA YP, ‘Marketing Innovation Conference’, organizat în colaborare cu Futurelab în mai 2009, la care au participat peste 100 de tineri din industria de marketing şi comunicare.
Parteneri media: Ejobs, Hotnews, Wall-street.ro, Strategic.ro, Intertel Communications, Editura Publica, Radio Lynx, Comunicatedepresa, AdPlayers, Paginademedia, PRwave, ApPRentice.
Extra info:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roAfrodita Blasius este Managing Martner Bridge Communications şi profesor al Şcolii IAA. De-a lungul timpului, şi-a desfăşurat activitatea în companii precum McCann Erickson şi Nestle, iar în prezent susţine traininguri şi prezentări de marketing în cadrul conferinţelor de specialitate.
Alexandra Olaru deţine funcţia de HR & Communication Director al Unilever South Central Europe. Totodată, este vicepreşedinte al IAA România şi membru în conducerea Consiliului Român pentru Publicitate, având o experienţă de mai bine de 10 ani în comunicare şi public affairs.
Cristina Simion, Director General Edipresse AS Romania, are o vastă experienţă în domeniul mass-media, ocupând de-a lungul carierei sale funcţii precum director de marketing sau director general al unor importante cotidiane româneşti. Absolventă a şcolii BBC, Cristina Simion a urmat stagii de pregătire în jurnalism, marketing şi management de presă în SUA, Olanda, Marea Britanie.
Diana Flutur este Managing Partner în cadrul uneia dintre cele mai prestigioase agenţii de publicitate din România, Odyssey Communication. Anterior, a deţinut funcţia de COO în cadrul unei alte agenţii de succes, D’Arcy, din care a facut parte de la înfiinţarea acesteia în 1992.
IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 26 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
Trimite un comentariu