Astăzi încep înscrierile la cea de-a 11-a ediţie AdPrint, festivalul care premiază creativitatea celor mai bune printuri din Europa. Anul acesta, perioada de înscriere la AdPrint se va derula în intervalul 2 noiembrie 2009-15 februarie 2010.
Începând cu această ediţie, fiecare competiţie va fi dedicată unei ţări şi va cuprinde manifestări care vor avea în prim plan expresii ale creativităţii locale. Organizatorii vor anunţa în scurt timp cărei ţări va fi dedicată ediţia din 2010 care se va desfăşura la Bucureşti in perioada 25 - 28 martie.
Componenţa juriului:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roJuriul, care va evalua toate lucrările din festival, va fi condus de Brian Fraser (Executive Creative Director McCann Erickson Londra). Acesta îl va avea coleg de echipă pe Colin Nimick (Executive Creative Director OgilvyOne Londra).
Celelate echipe de jurizare sunt compuse din:
Jens Mortier (Partener / Creative Director, mortierbrigade Belgia);
Philippe de Ceuster (Partener / Creative Director, mortierbrigade Belgia);Christian Bunyan (Senior Creative KesselsKramer Amsterdam);
Jennifer Skupin (Senior Creative KesselsKramer Amsterdam);Alex Martinez (Executive Creative Director, JWT Spania);
Fernando Codina (Creative Director, SantaMarta Barcelona);Chris Garbutt (Executive Creative Director, Ogilvy & Mather Franta);
Nick Hine (Creative Director, Ogilvy & Mather Franta);Juriul va fi completat de Enrico Dorizza (Executive Creative Director, Leo Burnett Italia) şi Stefan Schulte (Executive Creative Director / Managing Director DDB Germania) care urmează să îşi desemneze coechipierii. (Carmen Andronache)
Trimite un comentariu