Colectează selectiv, nu amesteca lucrurile! Mesajul reclamei este spus de alte spoturi amestecate: Unirea peste Coca Cola, Colgate peste Matache Măcelaru, cerbul Cornel peste Sprite.
Iată spotul:
Conceptul campaniei este explicat de agenţia Next Advertising:
“Nu pune Unirea peste Coca-Cola, Bonux în Banca Transilvania, Colgate pe Matache Măcelaru, Vel Pitar la Altex, Ciucaş cu Sprite, Stejar în Qfort şi peste toate Tuborg. Nu-i bine să amesteci bezmetic bere cu racoritoare, salam cu pastă de dinţi şi pâine cu televizoare, la fel cum nu e bine să arunci laolaltă toate deşeurile. Pune plastic la plastic, hârtie la hârtie şi metal la metal. Colectează selectiv.”
Reclama este difuzată pro-bono de Realitatea TV, Discovery, OTV, Animal Planet, TVR, Money Channel, AXN, Etno TV, Minimax şi Music Channel.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii