Regia Spendid Interactive a preluat vânzarea de publicitatea a site-ului cancan.ro, în urma unei selecţii de oferte la care, spune Lucian Romaşcanu, director general Cancan, au participat cele mai importante regii de pe piaţă.
Înainte de Splendid Interactive, site-ul cancan.ro a fost vândut, până în octombrie 2009, de către MediaPro Interactive. În ultimele două luni ale anului trecut, publicitatea cancan.ro a fost administrată de Intact Interactive.
Cristi Marinescu, director executiv Splendid Interactive, despre câţi bani poate atrage cancan.ro:
“În momentul de faţă, luând în calcul traficul site-ului, dar şi condiţiile de pe piaţa publicităţii, cred că potenţialul cancan.ro se duce către 200.000 de euro pe an”.
Conform trafic.ro, în săptămâna 11-17 ianuarie, site-ul cancan.ro este pe primul loc în categoria Ştiri/Massmedia, cu 650.000 de vizitatori unici şi 8,6 milioane de afişări.
Spledid Interactive are în portofoliu peste 70 de site-uri, printre care disney.ro, reteteculinare.ro, gustos.ro, tvr.ro, vodafone.ro şi Paginademedia.ro.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Am adăugat şi în text.