Skip to main content

Fuziune în publicitate: Scala JWT şi Cohn&Jansen se unesc într-o singură companie

 

Acţionarii companiilor Scala JWT şi Cohn&Jansen au hotărât fuziunea celor două agenţii de publicitate. Agenţia nou formată se va numi Cohn & Jansen JWT. Decizia a fost luată “din considerente strategice, de business”.

Publicitate

Acţionari vor fi Petra Hoyos (foto), Andrei Cohn, Cristina Jansen şi Peter Jansen. Detalii, în comunicatul următor:

Scala JWT şi Cohn&Jansen îşi unesc forţele

Cea mai recentă mutare de pe piaţa de publicitate din România a devenit oficială: acţionarii companiilor Scala JWT şi Cohn&Jansen au hotărât fuziunea celor două agenţii. Noua agenţie de comunicare se va numi Cohn&Jansen JWT, iar acţionariatul acesteia va fi format, practic, din aceiaşi oameni care deţineau companiile iniţial, aflaţi de-acum la aceeaşi masă: Petra Hoyos, Andrei Cohn, Cristina Jansen şi Peter Jansen.

Cu o cifră de afaceri reunită de aproximativ 1,8 milioane de euro (suma provenind exclusiv din fee-urile de agenţie) şi numărând în jur de 50 de angajaţi, noua companie va avea forţa şi soliditatea necesare pentru a putea concura cu cele mai mari agenţii de pe piaţă.

Decizia ambelor părţi este explicată atât de considerente strategice, de business, dar şi ţinând cont de aspecte privind istoricul recent sau afinităţile personale. Petra Hoyos confirmă legăturile în timp între oamenii din cele două agenţii, dar şi dorinţa lor de a forma o echipă mai puternică:

"Aşa cum se întâmplă de multe ori în viaţă, cea mai bună soluţie e chiar sub ochii tăi, trebuie doar să ştii să o găseşti. Pe de o parte, Scala JWT are în portofoliu o serie de clienţi internaţionali, iar JWT este una dintre cele mai puternice reţele din lume, desemnată de Adweek drept Agenţia Anului la nivel global în 2009. În acelaşi timp, Cohn&Jansen este o agenţie locală solidă, cu o reputaţie creativă importantă, având în portofoliu în special clienţi locali. Prin urmare, ne completăm reciproc şi consider că prin această fuziune se închide un cerc: ne cunoaştem de multă vreme pentru că Andrei şi Cristina au lucrat acum câţiva ani în Scala JWT. Acţionarii şi conducerea Cohn&Jansen JWT, precum şi reţeaua JWT la nivel internaţional au încredere că această nouă agenţie, mai puternică, are toate atributele pentru a lucra mai bine pentru clienţii actuali, dar şi de a deveni o opţiune pentru alţii noi."

Deşi o entitate nouă, cu o personalitate proprie, Cohn&Jansen JWT va urmări să păstreze şi să combine cât mai eficient atuurile fiecărei părţi. Despre alăturarea unor importante resurse de business şi know-how dintr-o multinaţională la independenţa şi libertatea de manifestare a unui shop de creaţie, Andrei Cohn afirmă:

"Vom încerca să ne păstrăm spiritul independent având în spate resursele uneia dintre cele mai puternice reţele din lume."

Noua echipă managerială va fi formată din Alina Tudose (Managing Director), Andrei Cohn (Creative Director), Demetra Garbasevschi (Head of Business Development) şi Georgeta Petrescu (Chief Financial Officer). Agenţia va oferi servicii integrate – strategie, creaţie, digital şi direct marketing.

Portofoliul companiei va reuni clienţi precum: Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Karamolegos Bakery, Kraft (Jacobs, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), România Liberă, Valvis Holding (Sâmbureşti, Aqua Carpatica), printre alţii.

Cohn&Jansen JWT este afiliată reţelei globale JWT, un nume de referinţă în industria de publicitate, aflată în momentul de faţă pe locul 4 în topul celor mai mari reţele mondiale. JWT a fost una dintre primele agenţii de publicitate full-service (în 1864), prima reţea internaţională (în 1899), prima agenţie care a realizat un testimonial (cu Regina României pentru crema Ponds, în 1924) şi mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939); de asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, în 1968.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • pax pax
    :)) Cohn & Jansen nu plecasera la vremea respectiva tocmai de la JWT?

Trimite un comentariu

sus