McCann Erickson trimite doi oameni în juriul festivalului de publicitate de la New York. Imola Zoltan, Managaing Partner McCann PR, va juriza la categoria Public Relations în cadrul festivalului de publicitate de la New York, iar Cătălin Dobre, Group Creative Director McCann Erickson, la categoria Outdoor.
New York International Advertising Awards este un festival de publicitate cu o vechime de de 55 de ani ce premiază creativitatea în TV/Cinema, Print, Design, Outdoor, Mixed Media, Radio, Digital & Interactive, Art & Technique sau Student.
Evenimentul va avea 380 de juraţi reprezentând 60 de ţări, New York International Advertising Awards este recunoscut ca fiind festivalul cu cel mai mare juriu internaţional.
În 2011 Campania ROM American, dezvoltată de McCann Erickson pentru brandul ROM Autentic, a câştigat 3 premii în cadrul New York International Advertising Awards:
- Silver Award la secţiunea “Marketing Effectiveness: Consumer Products and Services”;
- Bronze Award la secţiunea “Integrated Media: Product & Service”;
- Bronz Award la secţiunea „Public Relation/Brand Communications: Product and Services Consumer
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu