Mihai Gongu este de la jumătatea lunii ianuarie noul Director de Creaţie al GMP Advertising. El vine din Graffiti BBDO unde a ocupat o poziţie similară. Funcţia de Director de Creaţie a GMP Advertising a fost ocupată anterior de Ştefan Vasilachi care, la finele anului 2012, a ales un alt drum în carieră.
Andreea Nemens, Director Executiv al GMP Advertising: „Mihai are profil de neamţ. Din ăla creativ, a la Jung von Matt. Şi GMP are nevoie acum de un om efervescent, foarte pasionat de creaţie, dar şi un om foarte dăruit muncii. Nu poţi să scoţi o idee senzaţională decât după ce ai scris 1.000. Trebuie să fii curios şi să vrei să ştii mai mult, să încerci şi, îndrăznind, într-o zi o să îţi iasă. Cred că Mihai este un astfel de om. Şi în plus, e un creativ cu viziune care vine să facă echipă şi să îşi ajute echipa să meargă mai sus. Şi asta e tot ce ne dorim”.
Mihai Gongu: „GMP este cred agenţia independentă cu evoluţia cea mai spectaculoasă din România. Dincolo de a fi prima care a adus un leu de la Cannes şi de prezenţa constantă pe podiumurile locale la Effie, ADOR sau ADC, GMP a arătat că poate face campanii care inspiră şi performanţe pe clienţi mari”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roMihai Gongu a intrat în publicitate în 2002, la Leo Burnett, unde şi-a început cariera de copywriter. Dezvoltarea a continuat-o în Graffiti BBDO, unde a ocupat, pe rând, funcţia de Senior Copywriter, Deputy Creative Director, Senior Creative al BBDO Berlin şi din 2010 Creative Director al Graffiti BBDO.
Trimite un comentariu