Slogan cu scandal. „Filmul e un moment. Ignoră-l”, unul dintre sloganele Pepsi din campania aniversară, a fost schimbat după ce internauţii l-au criticat intens.
Mesajul a fost postat pe Facebook de un utilizator şi a început repede să circule. Sloganul „Filmul e un moment. Ignoră-l” apărea pe un mash uriaş pe bulevardul Magheru din Capitală, foarte aproape de cinema Scala.
După ce a stârnit reacţii, Pepsi a ieşit cu explicaţii. Tot pe Facebook.
„Nu a fost intentia noastra ca, prin acest vizual, sa lezam in vreun fel pe toti cei implicati in industria cinematografiei. Ceea ce ne-am dorit a fost sa reamintim romanilor de acea perioada din ultimii 50 de ani in care cuplurile mergeau la film si pentru a se bucura de un sarut, departe de privirile iscoditoare ale celorlati. Erau vremuri cand afisarea in public a afectiunii nu era privita atat de natural precum in zilele noastre. (...) vom modifica mesajul vizualului astfel incat sa nu mai lase loc de interpretari”, au transmis cei de la Pepsi.
Astăzi, panoul a fost schimbat, după cum se poate vedea într-o fotografie postată de jurnalistul Cristian Lupşa pe pagina sa de Instagram.
În locul său a apărut un alt slogan: „Filmul e un moment. Trăieşte-l în doi”.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
”Stilul e un moment. Murdăreşte-l.”
http://www.simplybucharest.ro/?p=33999