„Strategia elaborată de Pure Media se aliniază perspectivei noastre privind planul de comunicare al Groupe SEB România. Suntem pasionaţi de inovaţie şi avem încredere în puterea tehnologiei de a oferi clienţilor noştri o viaţă mai bună. Pure Media ne va ajuta să transmitem acest mesaj printr-o comunicare targetată şi empatică”, spune Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Groupe SEB România.
„Suntem bucuroşi că am câştigat în portofoliul nostru un nume internaţional care încorporează branduri renumite din categoria produselor electrocasnice. Propunerea noastră pentru Tefal, Rowenta şi Krups include o comunicare integrată, prin care ne dorim să creăm o comunitate efervescentă în jurul acestor branduri”, spune Ruxandra Vasile, Managing Partner Pure Media Solutions. Groupe SEB aduce plus-valoare pe piaţa electrocasnicelor de mici dimensiuni din România prin investirea continuă în dezvoltarea de noi tehnologii asociate brandurilor sale.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu