Ogilvy & Mather România lucrează pentru Lenovo Champions, o platformă socială de “consumer engagement” dezvoltată de compania de IT. Potrivit unui anunţ al agenţiei din România, Ogilvy va asigura “conţinutul strategic şi creativ” al platformei.
Lenovo Champions este o platformă de conţinut şi engagement, care are la bază principiile de funcţionare ale unei reţele clasice de socializare. “A fost dezvoltată ca un instrument prin care compania îşi activează nu doar clienţii şi fanii, dar şi consumatorii pasionaţi de tehnologie şi electronice din întreaga lume, în cadrul unei comunităţi online susţinute de Lenovo”, se arată în comunicatul Ogilvy.
Grupul Ogilvy & Mather România este partener principal pentru dezvoltarea conţinutului dedicat platformei şi este responsabil cu dezvoltarea de proiecte creative, strategice şi de implementare, la nivel international, cu o echipă dedicată de 10 experţi români.
Conţinutul dezvoltat de Grupul Ogilvy & Mather România pentru Lenovo Champions este preluat în mai multe tări, printre care Anglia, Irlanda, Franţa, Italia, Spania, Ungaria, România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu