Skip to main content

Un joc menit să ajute în lupta împotriva demenţei, lansat de Telekom, a avut nouă premii la Cannes Lions

 
Un joc menit să ajute în lupta împotriva demenţei, lansat de Telekom, a avut nouă premii la Cannes Lions

Nouă premii la Cannes Lions 2016 pentru un joc menit să colecteze date pentru a-i ajuta pe oamenii de ştiinţă în lupta împotriva demenţei.

Publicitate

Aplicaţia Sea Hero Quest, lansată de Telekom şi Saatchi&Saatchi la nivel internaţional, a fost recompensată la cel mai puternic festival de creaţie cu un Leu de aur, cinci de argint şi trei de bronz.

Sea Hero Quest, lansat în urmă cu câteva săptămâni, a fost descărcat deja de 1,6 milioane de ori, anunţă compania.

Conceptul de bază al acestui proiect a fost să exploateze o parte din cele 3 milarde de ore pe care oamenii le petrec jucându-se în fiecare săptămână şi să le permită jucătorilor să-şi folosească timpul pentru a ajuta cercetătorii să colecteze date despre orientarea în spaţiu, date generate prin joc.

Pentru mulţi bolnavi de demenţă, unul din primele efecte este reprezentat de pierderea simţului spaţiului, ceea ce conduce la pierderea capacităţii de a-şi croi drum chiar şi prin locuri bine-cunoscute. Creearea unui benchmark global cu Sea Hero Quest pentru modul de orientare reprezintă unul din paşii cheie către dezvoltarea noilor teste de diagnosticare a bolii care cauzează demenţa.

Hans-Christian Schwingen, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom, a comentat: „Răspunsul pozitiv a fost copleşitor. Oameni din toată lumea au fost inspiraţi să descarce Sea Hero Quest şi să îl joace pentru a face bine. Jocul a intrat în top 20 pe 40 de pieţe în App Store şi Google Play şi este chiar numărul unu pe multe pieţe. Acesta reprezintă deja un succes spectaculos pentru ştiinţă şi cercetare. Nu ne oprim aici, chiar săptămâna trecută am lansat două noi jocuri prin care urmărim să îi facem pe jucători să continue să ne ofere din timpul lor pentru a-i ajuta pe oamenii de ştiinţă să lupte cu demenţa”.

Peste 47 de milioane de oameni din toată lumea suferă de demenţă iar numărul lor este estimat să crească la 135 de milioane poână în 2035.

Pentru mulţi bolnavi de demenţă, unul din primele efecte este reprezentat de pierderea simţului spaţiului, ceea ce conduce la pierderea capacităţii de a-şi croi drum chiar şi prin locuri bine-cunoscute. Creearea unui benchmark global cu Sea Hero Quest pentru modul de orientare reprezintă unul din paşii cheie către dezvoltarea noilor teste de diagnosticare a bolii care cauzează demenţa.

Premiile câştigate de Sea Hero Quest la Cannes Lions International Festival of Creativity:

Leul de Aur Promo şi Activare: Utilizarea mobillului

Leul de Argint Promo şi Activare: Servicii comerciale publice

Leul de Argint Sănătate: Educaţie şi servicii

Leul de Argint farma: Dispozitive HCP şi diagnosticare

Leul de Argint Direct: Utilizarea informaţiei

Leul de Argint Cyber: Folosirea inventivă a socialului şi comunităţilor

Leul de Bronz Mobil: Jocuri şi aplicaţii

Leul de Bronz Mobil: Social Gaming şi competiţie

Leul de Bronz Entertainment: Inovaţie în jocuri de firmă

Povestea aplicaţiei, în continuare:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus